بازگشت به صفحه کامل

نامه ای از سر درد به جوانان تکفیری و سلفی


... امروز صدای قهقهه ی مستانه اوباما و نتانیاهو و سربازان آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی را بخوبی می توان فهمید، امروز با نقشه های سازمان سیا و موساد و اینتلیجنت سرویس و با پول های نفتی عربستان و قطر و امارات و بحرین، شما جایگزین سربازان آمریکایی و اسرائیلی شده اید

میبد خبر؛

درود و سلام خداوند بر پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) که تمام انسانهای جهان بخصوص جهان عرب را از جهل و نادانی و توحش نجات داد و به سوی عقلانیت رهنمون گردانید.
این کلام نامه ای است از یک معلم که طی 35 سال گذشته با دیدگانی باز و حیرت زده، نظاره گر انواع و اقسام حیله گری ها و شگردها و خونریزی های گسترده استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دنباله روی دولت های انگلیس و فرانسه و اسرائیل و برخی از دولت های اقماری بوده ام، خطاب به جوانان شجاع و غیور جهان اسلام که جان خود را کف دست گرفته اند و با تیشه تکفیر در حال مبارزه تمام عیار با اسلام عزیز هستند
واما ای برادرانی که می بایست در کنار ما باشید و باهم با دشمن مبارزه کنیم ولی با شمشیرهای کشیده و چشمان خون آلود به تمام مسلمانان نگاه میکنید، چندکلامی از جنایات دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا را برای شما بیان میدارم و بعد اندکی باهم فکر کنیم که در کجا حرکت می کنیم.
1- بنا به اقرار سازمان سیا در حدود سال 1990، دولت آمریکا و سازمان سیا قریب به 200 کودتا در سراسر جهان انجام داده بودند که بطور قطع و یقین دولت های مستقل را سرنگون و مسئولینی که در نوکری و سرسپردگی آماده بودند را جایگزین آنها کردند
2- بیش از 95 درصد روسای دولت های اسلامی طی 60سال گذشته بدون انتخابات تنها بدلیل سرسپردگی به دولت آمریکا و حفظ منافع این کشور، مسئولیت کشورهایشان را به عهده داشتند و در هیچ کدام از اینها پیشرفت خاصی مشاهد نمیکنی بجز ترکیه که از شروع انقلاب اسلامی ایران دول غربی در آن سرمایه گذاری کردند تا اسلام سکولار را به مردم خاور میانه معرفی کنند.
3- با تماس های مکرر آمریکا، صدام حسین جنگ را علیه ایران اسلامی شروع کرد و صدها میلیارد دلار سرمایه ی کل کشورهای مسلمان منطقه را به آتش کشید.
4- بعد از پایان جنگ صدام حسین علیه ایران اسلامی بیش از هزار میلیارد دلار از سرمایه کشورهای حاشیه ی خلیج فارس در بانک های آمریکا بلوکه شده بود که با تحریک آمریکا صدام حسین به کویت حمله کرد و تقریبا تمام سرمایه کشورهای خلیج فارس را به صفر رسانید.
5- با حمایت همه جانبه از بن لادن و صدام، آنها را بزرگ کرد و سپس به بهانه ی تروریسم افغانستان و عراق را مورد حمله قرار داد و صدها هزار نفر از مردم این دو کشور و هزاران نفر از دانشمندان آنها را با ترور کردند با تشویق و یا مجبور به مهاجرت به غرب کردند.
6- طی ده سال گذشته تنها دولت عربستان قریب به سه هزار میلیارد دلار نفت فروخت ولی با راهنمایی سازمان سیا و موساد و اینتلیجنت سرویس برای تفرقه در تما جهان اسلام هزینه کرد که امروز شاهد ویرانی تمام کشور مسلمان سوریه، قسمت وسیعی از عراق و افغانستان و در حال حاضر کشور یمن هستیم.
7- اگر بخواهیم کشتارها و تفرقه هایی که در تمام جهان اسلام از مالزی و اندونزی و بنگلادش تا پاکستان و افغانستان و ایران و عراق و سوریه و مصر وتونس و لیبی و ... که امروز با پول عربستان و با کارفرمایی و هدایت سازمان سیا و موساد انجام می شود را برشماریم، کتاب های بسیار قطوری باید نوشته شود.

و اما ای جوانانی جان بر کفی که در گروه هایی همچون القاعده، طالبان، النصره، داعش، بوکوحرام و ... جمع شده اید، اندکی تامل کنید، شما را به همان خدایی که فکر می کنید همه مسلمانان برای او شریک قایل شده اند اندکی فکر کنید!!!
امروز صدای قهقهه ی مستانه اوباما و نتانیاهو و سربازان آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی را بخوبی می توان فهمید، امروز با نقشه های سازمان سیا و موساد و اینتلیجنت سرویس و با پول های نفتی عربستان و قطر و امارات و بحرین، شما جایگزین سربازان آمریکایی و اسرائیلی شده اید و خیلی بیشتر و شدیدتر و بی رحمانه تر جوانان اسلام را میکشید و شهر ها را ویران میکنید، قطعا بدانید دولت آمریکا نمی گذارد در هیچ کجای جهان اسلام آرامش وجود داشته باشد، با پول عربستان و سربازی شما جوانان نمی گذارد این آتش ها در جهان اسلام خاموش شود، امروز دولت آمریکا با چاپ مکرر دلار از یک طرف دانشمندان جهان اسلام را به غرب می برد و از آن طرف جوانان غیور و جان برکفی چون شما که حاضرید برای اسلام جان بدهید، مغزتان را می گیرد تا جهان اسلام روز به روز فقیرتر و بیچاره تر گردد.
امروز سران کشورهای حاشیه ی خلیج فارس برای اینکه چند روزی بیشتر شهوترانی کنند و مسئولیت داشته باشند، بسیار بهتر از اسرائیل در حال نابودی زیرساخت های جهان اسلام و کشتن جوانان غیور مسلمان هستند، و شما جزو همان جوانانی هستید که می توانستید با شجاعت و دلیری خود، آمریکا و اسرائیل را از تمام جهان اسلام اخراج کنید ولی امروز تمام عیار در خدمت آنها هستید

ادامه دارد...




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.