بازگشت به صفحه کامل
وزیر نیرو در میبد:

میزان تولید برق در استان یزد بسیار فراتر از میزان مصرف است+تصاویر افتتاح پست 63کیلو ولتی برق میبد


وزیر نیرو در جریان افتتاح پست 63 مگاولتی برق میبد گفت: ظرفیت تولید برق در استان یزد بسیار فراتر از میزان مصرف بوده و این استان از نظر زیرساخت برق بسیار مستحکم و قوی است.

به گزارش میبد خبر، وزیر نیرو در جریان افتتاح پست 63 مگاولتی برق میبد گفت: ظرفیت تولید برق در استان یزد بسیار فراتر از میزان مصرف بوده و بنابراین استان یزد از نظر زیرساخت برق بسیار مستحکم و قوی است و هر میزان مصارف صنعتی در استان توسعه پیدا کند، بدون هیچ مشکلی نیازها را تامین می‌کنیم.

حمیدچیت‌چیان با بیان اینکه خوشبختانه از دو سال گذشته تعرفه‌های بسیار خوبی برای خرید برق حاصل از انرژی‌های تجدید پذیر مشخص کردیم، افزود: امسال قیمت خرید از برق خورشیدی بالغ بر 900 تومان تعیین شده که رقم بسیار بالایی است.

وی تصریح کرد: زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید انرژی خورشیدی مهیا بوده و سرمایه گذاران مطمئن باشند که وزارت نیرو برق تولیدی آنها را به صورت تضمینی خریداری می‌کند.

وزیر نیرو افتتاح پست 63 مگاولتی برق میبد را یکی از تاسیسات مهم انتقال برق در استان یزد و میبد عنوان کرد و گفت: این پروژه در راستای تامین برق مورد نیاز منطقه و جلوگیری از کاهش افت ولتاژ و ارتقای کیفیت برق مردم به بهره برداری، رسیده است.

وی افزود: استان یزد به لحاظ ساختار صنعت برق از نظر میزان تولید، خطوط انتقال و شبکه توزیع جزو استان‌های نمونه به حساب می آید.

(یزدامروز)




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.