بازگشت به صفحه کامل

میبد میزبان مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور/ حضور فرماندار در آخرین تمرینات تیم فوتسال صنایع


مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور از روز جمعه یازدهم آبان ماه به میزبانی شهرستان میبد برگزار می‌شود.

به گزارش میبد خبر، تیم صنایع میبد برای اولین بار در مسابقات فوتسال کشور در لیگ دسته دوم که از روز جمعه یازدهم آبان ماه در این شهر برگزار می شود ، شرکت می کند.

صنایع میبد به عنوان تنها نماینده فوتسال استان یزد در لیگ دسته 2 قهرمانی باشگاه های کشور از شهریور ماه امسال تمرین خود را با حرکات تکنیکی، تاکتیکی و بازی دسته جمعی با 15 بازیکن زیر نظر «رضا عقابی» سرمربی و کادر فنی تیم برای آمادگی حضور در بازی های فصل جدید لیگ آغاز کرده است.
 
فرماندار میبد در بازدید از تمرینات این تیم با اشاره به تلاشهای انجام شده برای قرار گرفتن تیم فوتسال میبد در لیگ دسته دوم کشور، اظهار داشت: این یک اتفاق خوبی است و نیاز به همکاری و همراهی دارد تا این تیم بتواند به لیگ دسته اول راه یابد.  
 
عرفان کریم بیکی مدیرعامل باشگاه ورزشی صنایع میبد گفت: تیم میبد در گروه پنجم با تیم آراد فاخر شیراز، شهید رضایی فیروزآباد، مارن کهگیلویه ، فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد زرند ایرانیان به رقابت خواهد پرداخت.
 
وی افزود: مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کند و در مرحله بعد بازی ها به صورت مجتمع در یکی از شهرها برگزار می شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود می کند.
 
25 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ های استان یزد حضور دارند.
 
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.