بازگشت به صفحه کامل
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد:

میبدی ها، بهترین میزبانی را از شهدای گمنام داشته اند/ تشییع و خاکسپاری شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در بفروئیه


نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد بیان داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می شود.

به گزارش میبد خبر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم استقبال،تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، رئیس بنیاد شهید و رئیس دانشکده و مشاور فرماندار در امور ایثارگران در محل دانشکده علوم قرآنی شهرستان میبد برگزار شد.

درابتدای این جلسه سیدهدایت بنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خوشحالیم که باری دیگر شهرستان میبد میزبان شهید گمنام دفاع مقدس است و دوباره فضای شهرستان عطرآگین حضور شهید گمنام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرصت کمی تا زمان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام داریم، اظهار داشت: بهترین زمان در نظر گرفته شده برای مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام پیش از شروع دهه فجر و همزمان با فاطمیه اول بوده و با توجه به فرصت کمی که داریم از همه مسئولان شهرستان تقاضا داریم  که نهایت تلاش و همکاری خود را جهت آماده سازی مکان تدفین و برنامه ریزی برای مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام داشته باشند و از همه مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا دعوت می‌کنم تا با حضورشان در این مراسم میزبان خوبی برای این لاله گلگون باشند.

بنی فاطمه با اشاره به اینکه میبدی ها، بهترین میزبانی را از شهدای گمنام داشته اند، گفت: شهرستان میبد، بی دغدغه‌ترین و بهترین شهرستان در تشییع و تدفین شهدای گمنام بوده است و در مراسم های قبل نیز با استقبال و حضور خوب مردم و همکاری مسئولین این شهرستان همراه بوده است.

سرهنگ امیر فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در این مراسم بیان داشت: امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهرستان است که از این شهید به نحو شایسته ای میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: حضور مردم در مراسم شهدا، تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهداست.

فلاح در این نشست  بر لزوم تشکیل کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، اجرایی و امنیت و انتظامات به منظور اجرای هر چه باشکوه تر مراسم تاکید کرد.

در پایان هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادهای خود را برای باشکوه تر شدن بیشتر مراسم اعلام کردند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.