بازگشت به صفحه کامل

ميبد تا سال 1404 به يكصد آموزشگاه نياز دارد


امام جمعه ميبد در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان با اشاره به نرخ رشد ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفري جمعيت دانش آموزي تا ده سال آينده گفت : شهرستان ميبد تا سال 1404 به به يكصد آموزشگاه جديد نياز دارد.

به گزارش میبد خبر به نقل از میبد آدینه ، آیت الله اعرافي با بيان اينكه شهرستان ميبد از شهرهاي موفق در حوزه فضاي آموزشي است افزود : در حال حاضر ۴۰۶ كلاس آموزشي در شهرستان ميبد وجود دارد كه بيشتر اين آموزشگاهها تا چند سال آينده قابل استفاده نخواهد بود.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تاكيد بر اينكه بايد از همين حالا نسبت به تامين فضاي آموزشي آينده نگري كنيم گفت : بايد با برنامه ريزي و فرهنگ سازي در شهر زمينه احداث سالانه ۱۰ آموزشگاه را در شهرستان فراهم كنيم .

آیت الله اعرافي با بيان اينكه در نهايت فضاي آموزشي در شهرستان بايد دو برابر شود گفت : براي احداث يكصد آموزشگاه تا سال 1404 نياز به نهضت مدرسه سازي داريم .

وي تاكيد كرد : علاوه بر تامين فضاي آموزشي معاونين آموزش و پرورش بايد در زمينه تامين نيروي انساني و نرم افزار اين آموزشگاه هم  برنامه ريزي كنند .

امام جمعه ميبد با اشاره به بحث تامين زمين اين آموزشگاهها گفت : آموزش و پرورش ميتواند در احداث اين آموزشگاهها به شهرك هاي جديد و بخش ها توجه كند .

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ادامه با قدرداني از تلاش هاي ستاد آموزش و پرورش ميبد در طول تابستان و برنامه ريزي طرح پروژه مهر گفت : اميدواريم سال تحصيل جديد با  آمادگي هرچه بيشتر در شهر و بخش ها آغاز شود.

امام جمعه ميبد با بيان اينكه وظيفه همه ماست كه در ارتقاء و اعتلاي آموزش و پرورش تلاش كنيم ؛ بر همكاري همه دستگاهها و ارگانها با آموزش و پرورش تاكيد كرد .

وي در ادامه با اشاره به موقوفات در آموزش و پرورش ميبد يكي از بهترين مصارف موقوفات را در زمينه فرهنگ و آموزش و پرورش دانست و گفت : آموزش و پرورش ميبد براي بيش از يكصد و ده رقبه اي كه در دست دارد سالانه ۱۰۰ ميليون تومان اجاره مي دهد .

آیت الله اعرافي تاكيد كرد : اداره اوقاف تا جايي كه مي تواند بايد با مجموعه اموزش و پرورش همراهي و همكاري كند .

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ادامه با اشاره به مقوله مهاجرين در آموزش و پرورش هم گفت : نگاه شهرستان به مهاجرت نگاه مهندسي و مديريت است .

وي افزود : آموزش و پرورش بايد تلاش كند با روحيه همبستگي و تعامل و دوستي و تبين ارزشها اثر گذار باشد

امام جمعه ميبد در ادامه با اشاره به مشكلات مدرسه هنرهاي تجسمي بر استمرار آن تاكيد كرد و گفت : اين مدرسه با وجود همه مشكلات بايد به حيات خود در شهرستان ادامه دهد.

در ابتداي اين جلسه محسن موحدي فرد گزارشي از عملكرد آموزش و پرورش ارائه كرد .

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.