بازگشت به صفحه کامل
لیگ قهرمانان آسیا؛

منصوریان بازی باخته را مقابل الشباب عربستان برد/دومین شکست تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا +فیلم


تیم فوتبال نفت ایران مقابل الشباب عربستان به پیروزی رسید همچنین تیم فوتبال تراکتورسازی دیدار مقابل الاهلی عربستان را واگذار کرد.

به گزارش میبد خبر، تیم فوتبال نفت با پیروزی برابر نماینده عربستان شانس خود برای صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داد. نفتی‌ها در شرایطی این بازی را بردند که نیمه اول را با شکست به رختکن رفته بودند.

 

پیروزی نفت ایران برابر الشباب عربستان/ شانس صعود افزایش یافت

 

به گزارش مهر، روز دوم از سومین هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ امروز با دیدار تیم های نفت تهران و الشباب عربستان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که در پایان تیم نفت موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. ناصر حزازی (۴۳) برای الشباب و ارسلان مطهری(۸۵) و پادووانی(۹۰) برای نفت گلزنی کردند.

 

در این دیدار که در حضور کمتر از پانصد تماشاگر برگزار شد، شاگردان علیرضا منصوریان نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در حالی که بازی با برتری فنی نفت پیگیری می شد در دقیقه ۴۳ الشبابی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را ناصر حزازی به گل تبدیل کرد. در این صحنه مهاجم الشباب از تله آفساید مدافعان نفت فرار کرد و در حالی که بیرانوند را داخل محوطه جریمه جا گذاشته بود برخورد پای دروازه بان نفت با وی منجر به اعلام ضربه پنالتی شد.

 

 

یک دقیقه پس از این گل غلامرضا رضایی از غفلت مدافعان الشباب به خوبی استفاده کرد و مقابل دروازه خالی حریف ضربه ای را به توپ زد که توپ او عرض دروازه خالی را طی کرد و به گل تبدیل نشد.

 

نیمه اول این دیدار با خاطر مصدومیت دروازه بان الشباب در دقیقه ۳۳ برای دقایقی متوقف شد و به همین خاطر داور ۶ دقیقه وقت اضافه برای این نیمه اعلام کرد. در این دقایق نفت بازهم می توانست به گل تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر الشباب به پایان برسد.

 

برتری نیمه اول نفت در نیمه دوم هم تکرار شد اما با وجود حملات زیادی که این تیم روی دروازه مهمان عربستانی داشت نتوانست به گل برسد.

علیرضا منصوریان که نمی خواست سه امتیاز بازی خانگی را از دست بدهد و تیمش را در آستانه حذف شدن قرار دهد مدام از بازیکنانش می خواست در دقایق پایانی حضور پرتعدادتری روی دروازه حریف داشته باشند اما در اکثر حملات بازیکنان نفت درون محوطه حریف کم تعداد بودند.

 

در ۱۰ دقیقه پایانی و به دنبال هجوم پرتعداد نفت به دروازه حریف، الشبابی ها دل به ضد حملات بستند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما این نفت بود که از این برتری استفاده کرد و در دقیقه ۸۵ توسط ارسلان مطهری به گل تساوی دست پیدا کرد.

 

بعد از این گل نفتی ها همچنان فشار خود را حفظ کردند و در دقیقه ۹۰ توسط پادووانی به گل برتری دست پیدا کردند. در این صحنه کرنر ارسالی ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر پس از یک رفت و برگشت روی سر پادووانی امد و ضربه آرام این بازیکن در گوشه دروازه حریف قرار گرفت.

 

شاگردان علیرضا منصوریان که قبل از این یک امتیازی بودند با پیروزی برابر الشباب عربستان ۴ امتیازی شدند و شانس خود برای صعود از مرحله مقدماتی را افزایش دادند.

 

دومین شکست تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی دیدار مقابل الاهلی عربستان را واگذار کرد.

به گزارش ورزش سه، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D تیم فوتبال الاهلی عربستان در خانه میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر الاهلی خاتمه یافت.

تیسیر الجاسم دقایق 71 و 79 توانست 2 گل الاهلی عربستان را به ثمر برساند تا این تیم با 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرد

 

لینک دانلود فیلم نفت تهران و الشباب

لینک دانلود فیلم تراکتورسازی و الاهلی عربستان



Loading the player...
Loading the player...

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.