بازگشت به صفحه کامل
واکنش معاون اداره کل صمت به تخلفات رئیس اتاق اصناف میبد:

منتظر پاسخ وزارتخانه به اعلام نظر قانونی در مورد تخلفات هستیم


معاون بازرگانی سازمان صمت یزد در واکنش به بلاتکلیفی وضعیت رئیس اتاق اصناف میبد گفت: منتظر پاسخ وزارت خانه به استعلام و اعلام نظر قانونی هستیم.

به گزارش میبد خبر، حدود 4 ماه پیش درکمیسیون نظارت شهرستان میبد پس از دو توبیخ کتبی، رئیس اتاق اصناف میبد عزل شد که علت اصلی آن برخی تخلفات صنفی مانند اخذ مبلغ بیشتر از مراجعه کنندگان و مواردی از این دست بود.

پیشنهاد عزل رئیس اتاق اصناف میبد به کمیسیون نظارت استان ارائه شد تا نظر نهایی را اعلام کنند، اما با گذشت 4 ماه هنوز پاسخ مشخصی به این موضوع داده نشده و رئیس اتاق اصناف علیرغم عزل شدن توسط کمیسیون نظارت شهرستان میبد همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. که این موضوع و بی پاسخ ماندن "عزل رئیس اتاق اصناف میبد" از سوی کمیسیون نظارت استان را از معاون بازرگانی اداره کل صمت استان یزد جویا شدیم.
 
علی افشارپور در رابطه با تخلفات رئیس اتاق اصناف شهرستان میبد گفت: در این زمینه تخلفاتی در رابطه با برخی اقدامات رئیس اتاق اصناف میبد به اداره کل صمت استان یزد ارسال شده است که در حال بررسی است و منتظر پاسخ وزارت خانه به استعلام و اعلام نظر قانونی در مورد این تخلفات هستیم.
 
وی ادامه داد: تخلفات مربوط به اتاق اصناف، صنفی است و مسائل مالی موضوعیتی ندارد. البته پیگیری این امور کار یک شخص و سازمان نیست و روال عادی و قانونی خود را می طلبد که در حال پیگیری است.
 
معاون بازرگانی اداره کل صمت استان یزد در پایان اظهار داشت: هیچگونه بحث شخصی یا حمایتی از رئیس اتاق اصناف میبد وجود ندارد و روال قانونی پیگیری تخلفات تا نتیجه نهایی در حال انجام است.
 
انتهای پیام/
یزدرسا



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.