بازگشت به صفحه کامل

ملت ايران با هيچ توافقي كه توافق بد محسوب شود موافقت نخواهد كرد


ملت ايران ملت رزم و استقامت و ايستادگي است و پاي دين ، قرآن ، مكتب ، انقلاب ، خون شهيدان ، آرمان ها و ارزشهاي انقلابي اش تا آخرين قطره خون ايستاده است.

حجت الاسلام حبيب الله غفوري با بيان اينكه توافق بد ، توافقي است كه به ضرر منافع ملي و موجب تحقير ملت بزرگ و با عظمت ايران باشد تصريح كرد : اگر قرار باشد توافقي شود كه با منافع ملي ناسازگار و موجب تحقير و زيرپا گذاشتن عزت و عظمت ملت باشد ملت ايران با چنين توافقي موافق نيست.

امام جمعه موقت ميبد در خطبه هاي عبادي سياسي نمازجمعه اين هفته با اشاره به بيانات روشن رهبر عظيم الشان انقلاب در خصوص مذاكرات هسته اي گفت : ملت ايران با هيچ توافقي كه توافق بد محسوب شود موافقت نخواهد كرد.

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام حبيب الله غفوري با بيان اينكه توافق بد ، توافقي است كه به ضرر منافع ملي و موجب تحقير ملت بزرگ و با عظمت ايران باشد تصريح كرد : اگر قرار باشد توافقي شود كه با منافع ملي ناسازگار و موجب تحقير و زيرپا گذاشتن عزت و عظمت ملت باشد ملت ايران با چنين توافقي موافق نيست .

خطيب جمعه موقت ميبد خاطرنشان كرد : دشمنان انقلاب مي خواهند با قلدري و زورگويي خواسته هاي خودشان را كه در ميدان جنگ نتوانستند به آن دست يابند ؛ از طريق مذاكرات تحميل كنند اما بدانند ملت ايران زيربار زياده خواهي و زورگويي نخواهد رفت .

وي با اشاره به پيشنهاد دشمنان اسلام و انقلاب مبني بر توافق دو مرحله اي مذاكرات تصريح كرد : اين پيشنهاد از كلاههاي انگليسي است كه دشمنان مي خواهند به دنيا وانمود كنند كه ما با ايران به توافق رسيديم و هر روز با يك بهانه اي اصل مذاكره را زير پا بگذارند.

حجت الاسلام غفوري گفت : همانطور كه نظر رهبر عظيم الشان انقلاب و ملت بزرگ ايران است بايد كليات و جزئيات مذاكرات در يك مرحله انجام و از هرگونه توافق كلي پرهيز شود.

امام جمعه موقت ميبد با قدرداني از همه تلاش هاي تيم مذاكره كننده و مسئولين وزارت امور خارجه كشورمان خاطرنشان كرد : اگر نهايتا به توافقي رسيديم كه همه تحريم ها كنار زده شد تا ملت براي رسيدن به اهداف و پيمودن مسير آرماني خود آسان تر پيش بروند بسيار عالي است اما اگر دشمن به دنبال زياده خواهي بود نگران تحريم نباشيد.

خطيب جمعه موقت ميبد تصريح كرد : ملت ايران  ملت رزم و استقامت و ايستادگي است و پاي دين ، قرآن ، مكتب ، انقلاب ، خون شهيدان ، آرمان ها و ارزشهاي انقلابي اش تا آخرين قطره خون ايستاده است.

وي خاطرنشان كرد : ملت ايران اگر به نقطه اي رسيد كه برايش يقين شد مذاكرات براي برداشتن تحريم ثمري ندارد عزمش را جذم تر خواهد كرد تا تحريم را تبديل به فرصتي تازه كند و آنچنان خود را مستقل خواهد كرد كه براي هميشه دشمن را از طمع در اقتصادمان نا اميد كند.

امام جمعه موقت ميبد در ادامه با اشاره به انعكاس قدم زدن وزير خارجه كشورمان با وزير خارجه شيطان بزرگ امريكا تصريح كرد : شايد اين حركت براي شما عادي باشد اما براي ملت بزرگ ايران خوش آينده نبود و انعكاس آن در دنيا  مايه سرشكستگي شد .

وي با تاكيد بر اينكه شما فرزند اين سرزمين و نماينده ملت ايران و شهداي سرافراز هستيد افزود : امروز ملت ايران قلم اسلام و قرآن را در دنيا به دست دارد و مدعي زمينه سازي ظهور حضرت ولي عصر هستند بنابراين مسئولين شان ملت ايران و پشتوانه معنوي را بايد در رفتارها و برخوردها حفظ كنند و اگر تكرار شود و هر كس خطوط قرمز ارزشهاي ملت را زيرپا بگذارد قاطعانه برخورد خواهد كرد .

حجت الاسلام حبيب الله غفوري در بخش ديگر از سخنان خود با تبريك سي و شمشمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و قدرداني از حضور حماسي مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با اشاره به توطئه هاي دشمنان در طول تاريخ انقلاب اسلامي گفت : دشمن در طول انقلاب اسلامي با انواع توطئه ها از جمله منافقين ، تجزيه كشور ، تحريك گروهك ها و اقليت ها ، احزاب ، جبهه ملي ، تحميل جنگ و تحريم هاي اقتصادي نتوانست جلوي پيشرفت انقلاب اسلامي را در دنيا بگيرد .

امام جمعه موقت ميبد افزود : دشمنان نظام و انقلاب به اين فكر افتادند كه اساس اسلام و دين را دچار چالش كنند چرا كه فهميد آنچيزي كه اين ملت را در صحنه نگه مي دارد ايمان به خدا و قيامت است همان چيزي كه باعث شد فرزاندان اين ملت جانشان را در اين راه تقديم كردند.

خطيب جمعه موقت ميبد با بيان اينكه دشمنان براي لكه دار كردن چهره واقعي اسلام به دنبال ايجاد مدل هاي جديدي از اسلام شدند افزود : آنها با ايجاد اسلام طالباني و داعشي و نشان دادن خشن ترين جنايات به دست تروريست ها و تهيه عكس و فيلم و انتشار آن در دنيا تلاش كردند اسلام را بدنام و چهره آن را لكه دار كنند.

وي خاطرنشان كرد : مدل ديگر اسلام سبك حكام خليج بود كه بتوانند هم كليدار كعبه و خادم الحرمين باشند و هم هر جنايتي را مرتكب شد و آيه آيه قرآن را علنا زير پا بگذارند .

امام جمعه موقت ميبد نوع ديگر اسلام را اسلام سكولاريستي تركيه بيان كرد و گفت : اين نوع سوم اسلام بود كه آن را در در دنيا تقويت كردند تا نشان دهند كه در كنار بي حجابي مي توان متدين بود تا يك ميليارد و نيم مسلمان را به سمت گرايش هاي مختلف جذب كنند تا تابش انقلاب اسلامي و نوارنيت آن را كه همه مسلمان و غير مسلمان را تحت تاثير قرار داده است به بيراهه هدايت كنند.

حجت الاسلام غفوري خاطرنشان كرد : اما خداي متعال عليرغم ميل آنها روز به روز بر نورانيت تفكر انقلاب اسلامي در دنيا افزوده است و به ياري خدا روز به روز تا ظهور وجود مقدس ولي عصر همچنان بر نورانيت تفكر انقلاب اسلامي افزوده مي شود.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.