بازگشت به صفحه کامل
حجت الاسلام غفوری در خطبه های نمازجمعه:

ملتی که هشت سال با دست خالی در عرصه جنگ مقاومت کرد، یقین بدانید در عرصه اقتصادی هم به بهترین شکل ایستادگی میکند


غفوری اذعان داشت: ملتی که دست خالی و در محاصره تنگ و شدید، هشت سال در جنگ مقاومت کرد و به پیروزی رسید، یقین بدانید در عرصه اقتصادی هم با عمل به اسوه اقتصاد مقاومتی در مقابل قدرت های زورگو قرار خواهد گرفت.

به گزارش میبدخبر، خطیب جمعه میبد با بیان اینکه: طبق گفه رهبری، جای « هفته حقوق بشر آمریکایی» در تقویم جهانی خالی است، حادثه هفتم تیرماه و شهادت حزب جمهوری و شهید بهشتی، ترور نافرجام رهبری در مسجد ابوذر، بمباران شیمیایی سردشت و حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی را از جمله جنایات آمریکا دانست که در این جنایات هیچگونه حرفی از حقوق بشر و امنیت پرواز زده نشد.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به روند شروع مذاکرات و به درازا کشیده شدن آن از شش ماه به دوسال، اذعان داشت: مذاکره با ایران و به توافق رسیدن با جمهوری اسلامی، به عنوان مهمترین هنر یک دولت در آمریکا محسوب میشود و اینکه آنها امروزه از در مصالحه وارد شده اند، خودشان به شدت به این توافق نیاز دارند.

وی همچنین ادامه داد: دشمن بداند، در این مذاکرات اگر بخواهد از خطوط قرمز ما عبور کند، ملت ایران یکپارچه در مقابلش خواهد ایستاد و این ایستادگی را در روز قدس خواهد دید که چگونه با زبان روزه و هوای گرم، یکپارچه برای استمرار بخشیدن مبارزات خودش در راستای تحقق نابودی رژیم صهیونیستی با تمام قوا در صحنه حاضر خواهد شد.

غفوری اذعان داشت: ملتی که  دست خالی و در محاصره تنگ و شدید، هشت سال در جنگ مقاومت کرد و به پیروزی رسید، یقین بدانید در عرصه اقتصادی هم با عمل به اسوه اقتصاد مقاومتی، در دوره ی آینده ای که پیش رو داریم تمام اقتصادای منطقه و حوزه اقتصاد کشورهای سراسر دنیا را درخواهد نوردید و به عنوان قدرت اول منطقه و یکی از قدرت های تعیین کننده ی دنیا در مقابل قدرت های زورگو قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام غفوری در شروع خطبه ی دوم این هفته نماز جمعه، با اشاره به سالروز شهادت مولای متقیان، حضرت علی(ع)، این مصیبت را بع از رحلت پیامبر اسلام، بزرگترین مصیبت جهان اسلام برشمرد و اذعان داشت: داعشی های امروز همان پیروان ابن ملجم ملعون هستند و سرکرده های آنها نیز دست پرونده یهودیان و رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: دلیل اینکه با بالاترین امکانات از جنایات داعشی ها تصویر برداری شده و در شبکه ها انتشار می یابد، اینست که، صهیونیسم جهانی قصد دارد که دنیا را از اسلام و نام اسلام بترساند و اینکه در لحظه انجام جنایات،آیات قرآن را میخوانند، میخواهند دنیا را از قرآن متنفر کند.

 

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.