بازگشت به صفحه کامل

همکاری رسانه های معاندنظام با وهابیت برای حمله به فیلم محمد رسول الله (ص)

مفتی وهابی: فیلم محمد رسول الله (ص) مجوسی است!


رسانه های معاندنظام با همکاری وهابیت و با سیاستی کاملا مشترک، حمله علیه فیلم ارزشمند و فاخر "محمد رسول الله (ص)" را آغاز کرده اند

به گزارش میبد خبر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند روزی است که فیلم فاخر محمد رسول الله (ص) در ایران و بعضی از کشورهای دیگر دنیا بر روی پرده رفته است و توانسته توجهات فراوانی را به سوی خود جلب کند به شکلی که در کمتر از یک هفته فروش این فیلم میلیاردی شد و این نشان از قوت و زیبایی این اثر ارزشمند است.

اما دشمنان ایران اسلامی از معرفی شدن این اثر در کشورهای دیگر و بین المللی شدن آن هراس فراوانی دارند و دلیل آن معرفی شدن ایران به عنوان یک کشور فرهنگی و هنری و همچنین نمایش پیامبراکرم(ص) با نگاه شیعه به جهان است. زیرا چهره ای که تا به حال آنها از ایران و پیامبراکرم(ص) به جهان نشان داده اند چهره ای کاملا دورغین و کاریکاتوری است و ترس از روشن شدن حقیقت را دارند. به همین دلیل حملات علیه فیلم فاخر پیامبراکرم(ص) آغاز شده است.

در این میان برخی رسانه های عربی نیز با حمایت از ساخته مجید مجیدی، آن را اثری بزرگ توصیف کردند. از جمله این رسانه ها می توان به شبکه لبنانی المنار اشاره کرد که با انتشار گزارشی در این خصوص تصریح کرد: انتظار می رود که اکران عمومی فیلم محمد رسول الله (ص) با استقبال گسترده مردمی مواجه شود. اکران این فیلم همچنین مورد استقبال برخی دیگر از رسانه های عربی از جمله پایگاه لبنانی العهد و شبکه المیادین قرار گرفت.

اما آنچه که در این میان موجب شگفتی شدهt مواضع برخی از کشورهای عربی در مخالفت با این فیلم ارزشمند است که به گفته سازندگان آن هدف اصلی ساخت فیلم، تحکیم وحدت میان مسلمانان به شمار می رود. البته حملات جریان های تندرو و افراطی به این اثر از حدود هشت سال پیش که ساخت آن آغاز شد، باز می گردد. اکثر فریادهایی که در گوشه و کنار کشورهای عربی بر سَر فیلم محمد رسول الله (ع) وجود دارد، از کشورهایی نظیر عربستان سعودی، مصر و کویت شنیده می شوند. این در حالی است که سازندگان فیلم در پاسخ به مخالفت هایی که در این خصوص وجود دارد، تصریح کرده اند که منتقدان پیش از مشاهده فیلم مسائلی را مطرح کرده اند که با واقعیت سازگار نیست.

پس از آغاز نخستین روزهای ساخت فیلم محمد رسول الله (ص) رسانه‌های وابسته به غرب به همراه شبکه های وابسته به وهابیت برخی کشورهای عربی، موج گسترده حملات خود به این فیلم را به راه انداختند.

شبکه خبری بی.بی.سی (شبکه رسمی ملکه انگلیس) طی گزارشی به پخش سخنان شیخ عبدالعزیز آل شیخ، مفتی فرقه ضاله وهابیت که از سوی عربستان  به عنوان مفتی اعظم نام برده می شود، پرداخت.
 
شیخ عبدالعزیز آل شیخ در گزارشی که بی.بی.سی از آن پخش کرد، مدعی شد: این یک فیلم مجوسی است و ساخت آن دشمنی با اسلام است! شیخ عبدالعزیز آل شیخ  در گفت و گو با روزنامه الحیات ادعا کرده است که این فیلم تصویری غیرواقعی از پیامبر اسلام نشان می دهد که مایه استهزا و کاستن از قدر و جایگاه است بنابراین ساختن این فیلم به معنی سیاهنمایی دین اسلام است!
 
به گزارش بی.بی.سی، این مفتی عربستان سعودی ادعا کرد کسانی که این فیلم را ساخته اند مفسدینی اند که اساس کارشان بر دروغ است!
 
این اظهارات اشتباه مفتی عربستانی در حالی است که این فیلم طبق مبانی صحیح اسلامی ساخته شده است و توانسته است سیره و جایگاه پیامبراکرم(ص) را به خوبی به تصویر بکشد.
 
 
 
 
رادیو فردا نیز ، وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا نیز در این رابطه نوشت: بلندپایه‌ترین روحانی عربستان سعودی با انتقاد شدید از فیلم جدید ایرانی به نام "محمد" آن را یک فیلم "مجوسی" توصیف کرده و گفت که سیمایی که این فیلم از دوران طفولیت پیامبر اسلام ترسیم کرده "عملی خصمانه علیه اسلام" است.
 
 
 
 
 
صدای آمریکا (V.O.A) هم نوشت: در حالی که فیلم محمد، آخرین ساخته مجید مجیدی، و پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، حتی پیش از نمایش عمومی با انتقاد رهبران مذهبی سنی روبرو شده است، تهیه کنندگان آن تصمیم گرفته‌اند برای اکران فیلم در اروپا و آمریکا با توزیع کنندگان بین‌المللی وارد مذاکره شوند.
 
 
 
 
این دورغ پراکنی های رسانه معاند و بیگانه و فرقه ضاله وهابیت نشان از ترس معرفی این این اثر فاخر به جهان و دیدن شدن آن به وسیله مردم است به همین دلیل بی بی سی و وهابیت با سیاستی کاملا مشترک و با همکاری هم شروع به حمله علیه فیلم ارزشمند محمد رسول الله(ص) کرده اند.
 
اگر موج اول دعوت به مطالعه اسلام پس از اسلام هراسی اخیر با نامه پدرانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی آغاز شد، بی تردید موج دوم آن می تواند اکران بین المللی فیلم "محمد رسول الله(ص)" باشد تا در طوفان سهمگین اسلام‌هراسی، نسیم دلنواز اسلام‌گرایی در دنیا وزیدن بگیرد.
 



رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.