بازگشت به صفحه کامل

مطالبه گری حداکثری و پیشبرد اهداف با مدیران فعلی به جای تغییر!


میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس گفت: برخی مدام از تغییر در سطح مدیران استانی و شهرستانی می گویند، در حالی که در این شرایط بحث تغییر مدیران اشتباه است و بهترین کار مطالبه گری حداکثری و پیشبرد اهداف با همین مدیران فعلی است که من خود به همین شیوه عمل کردم و موفق نیز بوده ام.

به گزارش میبدخبر، دکتر میرمحمدی در ابتدای این جلسه با اشاره به یکی از معضلات امروز جامعه که ضعف مدیریت در کشور و بعضا در استان و شهرستان است، در مورد نقش رسانه ها در این زمان گفت: نقش رسانه ها در پای کار آوردن مدیران و مطالبه گری از ایشان حیاتی است و لزوم این کار وارد حاشیه نشدن رسانه ها و مطالبه گری با استفاده از تمامی ابزارهای خود است.

وی در مورد عدم توجه مسئولین به اولویت های فرهنگی مانند عفاف و حجاب در سطح جامعه، گفت: من در این زمینه با شما موافق هستم که فارغ از شهرستان میبد حتی در کلان کشوری نه تنها مسائل فرهنگی مانند عفاف و حجاب از اولویت ها نیست که بعضی از تصمیم گیری ها در جهت خلاف این مسیر نیز هست.

نماینده تفت و میبد در مجلس تصریح کرد: با اینکه به خاطر مسائل معیشتی، فرهنگ و مسائل فرهنگی به حاشیه رفته است، اما با اطلاعاتی که دارم، کمیسیون فرهنگی در این زمینه برنامه هایی دارد تا بتواند قدم های موثری را در مجلس یازدهم بردارد.

وی رونمایی از بسته‌های حمایت اقتصادی از محرومان در مجلس را از دستور کار مجلس عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم که بسته‌های حمایت اقتصادی مردم محروم هرچه زودتر از طریق مجلس رونمایی شود تا مردم اطلاع پیدا کنند.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که مطالبه جدی همه نمایندگان در استان است ، شروع مجدد خط انتقال دوم آب است تا بتوانیم استان یزد را از مشکل آب بی نیاز کنیم.

وی ساماندهی مهاجران و حمایت از صنعت را از دیگر اولویت‌های کاری نمایندگان و مسئولان استان اعلام کرد.

دکتر میرمحمدی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در مورد لزوم شفاف سازی در مورد هزینه های پروژه های عمرانی و شهری شهرداری میبد؛ بیان داشت: این موضوع درست است، حتما ان شاءالله این موضوع را مطالبه خواهم کرد که شهرداری به صورت شفاف نوع واگذاری و هزینه اجرا پروژه ها را اعلام کند.

وی در مورد عدم وجود تیم مشاور اقتصادی در کنار دیگر کارگروه های پشتیبان دفتر نماینده، گفت: ایجاد این تیم را در دستور کار خود می گذارم اما این به معنی استفاده نکردن از نظرات کارشناسی اقتصاددانان در فعالیت ها نیست، بلکه هم در داخل مجلس و هم خارج مجلس با متخصصین امور اقتصادی ارتباطات زیادی دارم و از نظرات آنها استفاده می کنم.

دکتر میرمحمدی در صحبت های پایانی خود گفت: برخی مدام از تغییر در سطح مدیران استانی و شهرستانی می گویند، در حالی که در این شرایط بحث تغییر مدیران اشتباه است و بهترین کار مطالبه گری حداکثری و پیشبرد اهداف با همین مدیران فعلی است که من خود به همین شیوه عمل کردم و موفق نیز بوده ام.

گفتنی است با توجه به نارضایتی عمومی مردم از عملکرد برخی مدیران، بویژه مدیران اقتصادی، فرهنگی و نظارتی شهرستان که برخی از آن ها سال هاست در پست های مدیریتی هستند ضرورت دارد تا از مدیران جوان، انقلابی و کارآمد بهره برد تا هم موجبات رضایت مردم فراهم شده و هم رشد و پیشرفت کشور در بخش های مختلف تسریع شود. 

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.