بازگشت به صفحه کامل

مشارکت 4 هزار نفر در نخستین المپیاد وررزشی محلات میبد+ تصاویر


بیش از چهار هزار نفر از ورزشکاران میبدی در نخستین المپیاد ورزشی محلات میبد یادواره سردار شهید مهدی باکری به رقابت پرداختند و در پایان از400 نفر از برگزیدگان در 10 رشته ورزش تقدیر شد.

علیرضا نقوی شهردار میبد در مراسم اختتامیه این برنامه گفتگو با خبرنگار میبد خبر، در خصوص نخستین المپیاد ورزشی محلات میبد بیان داشت: ان شاالله این المپیاد و آئین پایانی آن مقدمه ای برای برنامه ریزی و آغاز دومین المپیاد در سال آینده با حضور پر شور ورزشکاران میبدی باشد.

وی در ادامه ورزشکاران بانوی شرکت کننده در المپیاد یک هزار و 300 نفر برشمرد و گفت: سال آینده به حول و قوه الهی شاهد رقم خوردن اتفاتفات خوبی مانند در حوزه ورزش های همگانی در سطح محلات خواهیم بود.

شهردار میبد با اشاره به اینکه برای داشتن شهری سالم باید شهروندانی سالم داشته باشیم، تصریح کرد: با برگزاری جلسه ها، همایش های پیاده روی خانوادگی، تقویت باشگاه های محلی و همچنین توسعه ورزش بانوان در حوزه والیبال، فوتبال و دیگر رشته های ورزشی به سمت داشتن جامعه ای سالم و شهری توسعه یافته در حوزه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ورزشی  می رویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میبد نیز با گرامیداشت روز پدر و نیز مقام مادر گفت: موفقیت شما مرهون زحمات پدر و مادرانتان است و باید به موجب آن دست پدر و مادر هایتان را ببوسید. 
 
وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به تحصیل علم ، تهذیب نفس و  ورزش برگزاری جشن اختتامیه ورزش را ارزشمند شمرد و اظهار داشت: اسلام مخالف شادی نیست اسلام سفارش به ورزش و شادی با رعایت موازین کرده است ، همچنین شهیدان که امنیت و آسایش و اقتدارخود را مدیون آنها هستند شرکت در مجالس شاد را دوست داشتند پس لازم است در برگزاری مراسم ها با رعایت موازین پاسداشت خون شهیدان مورد عنایت باشد.
 
المپیاد ورزشی محلات میبد با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد، بسیج و اداره ورزش و جوانان در 10 رشته ورزشی شطرنج، تیراندازی، تنیس روی میز، فوتسال، کاراته، کشتی، تکواندو، دوچرخه سواری، ورزش های همگانی و والیبال برگزار شد.
 
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.