بازگشت به صفحه کامل

مسئول وضعیت اسف بار و زننده زباله های شهرک شهدا کدام اداره است؟ +عکس


تاکنون بارها و بارها به شهرداری و دهیاری تماس گرفته ایم و حتی مراجعه حضوری کرده ایم اما در جواب به ما می گویند جمع آوری این محدوده وظیفه ما نیست!

به گزارش "میبدخبر"، با وجود گزارشی که یکماه پیش از وضعیت اسف بار زباله های خیابانهای عارف و فاضل در شهرک شهدا از طریق این رسانه منتشر شد، متاسفانه هنوز برای حل این مشکل اساسی هیچگونه اقدامی نشده است و مردم ساکن در این منطقه بشدت گله مند هستند.

بنابر این گزارش، اهالی این محل از بوی گند و تعفن این زباله ها و جمع شدن و سروصدای سگها و حیوانات دیگر در این محل شاکی هستند و می گویند: تاکنون بارها و بارها به شهرداری و دهیاری تماس گرفته ایم و حتی مراجعه کرده ایم اما در جواب می گویند جمع آوری این محدوده وظیفه اداره ما نیست!

همچنین یکی از اهالی این محله در گفتگو با میبدخبر اظهار داشت: نمی دانیم چرا با وجود آنکه کنار خیابان اصلی است اما کسی جوابگوی ما نیست و اگر رسیدگی به زباله ها و نظارت بر آن وظیفه شهرداری نیست پس چه کسی مسئولیت آن را برعهده دارد؟!

وی ادامه داد: وضعیت بهداشت این منطقه بسیار تاسف آور است چراکه رها شدن این آشغالها به همین محدوده ختم نمی شود بلکه جای جای شهرک در کنار خیابان یا جدول آشغالهایی رها شده است که منظره ای بسیار زشت و زننده برجای گذاشته است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.