بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

مسئولین فشار اقتصادی بر مردم را لمس کنند


امام جمعه موقت میبد گفت: مسئولین باید مشکلات اقتصادی را مثل مردم لمس کنند تا بفهمند آنها در چه وضعیتی هستند.

به گزارش میبد خبر، حجت‌ الاسلام محمود کارگر در خطبه های این هفته نماز جمعه میبد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بیان داشت: دشمنان و تروریست ها بدانند در مقابل ملت قهرمان، رهبری هوشیار، آگاه و شجاع و در مقابل نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی عددی نیستند و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با بیان مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ابراز داشت: مسئولین قوای قضاییه، مجریه و مقننه باید باور کنند که در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید متناسب با آن آرایش جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان بگیرند.

امام جمعه موقت میبد با تاکید بر ایستادگی ملت قهرمان ایران در مقابل سختی ها و مشکلات از ابتدای انقلاب تا کنون اظهار داشت: مردم باید ببینند که مسئولان همچون خودشان زندگی می کنند و آنها باید  مشکلات اقتصادی را مثل مردم لمس کنند تا بفهمند آنها در چه وضعیتی هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید اتاق جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان تشکیل دهند، گفت: مسئولین همانطور که در جنگ نظامی مردم را سهیم کردند باید در جنگ اقتصادی نیز مردم را سهیم کرده تا با همراهی و همکاری آنها بتوانند از مشکلات فائق آیند و دشمن را به عقب برانند. مسئولین باید واقعیات را به مردم بگویند.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه نقدینگی موجود باید مهار شود، اذعان داشت: دولت باید کارگروهی را متشکل از متخصصان، اقتصاددانان و فقه تشکیل داده و راهکارهایی ارائه دهند تا این نقدیگی به سمت تولید هدایت شود. در این راستا نیاز به سرمایه گذاری خارجی نیست ابتدا باید سرمایه های داخلی را برای تولید جذب کرد.

خطیب موقت جمعه میبد شکستن تقاضاهای کاذب، برطرف سازی ضعف های نظارتی و ترمیم کابینه را از مباحث مهمی دانست که برای حل مشکلات اقتصادی باید به آنها توجه داشت.

وی در پایان عنوان داشت: باید کارگروه دیگری با حضور اقتصاددانان دلسوز، متعهد و انقلابی تشکیل شده تا مشکل اقتصاد بیمار ایران و کاهش ارزش پول ملی را بررسی و چاره اندیشی کنند البته در این زمینه قوای سه گانه باید از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.