بازگشت به صفحه کامل
خطیب جمعه موقت میبد:

مسئولان در سال جدید با رویکرد جهادی و انقلابی در رفع مشکلات مردم بکوشند


خطیب جمعه موقت میبد گفت: مسئولان خودشان را برای رفع مشکلات مردم با رویکردی انقلابی و جهادی در سال جدید آماده کنند.

به گزارش میبد خبر، حجت‌الاسلام محمود کارگر در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 97 میبد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان بیان داشت: دشمن هرگز قرار نیست دست از توطئه برعلیه ما بردارد چراکه در طول چهل سال انواع تحریم و فشار را برعلیه ایران اسلامی به‌ کاربرده است و در سال های اخیر به فرموده مقام معظم رهبری با اعمال شدیدترین تحریم‌ها دست به تهاجم حداکثری زده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبری اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم سنگین‌ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.

امام جمعه موقت میبد با تصریح براین نکته که امروز جمهوری اسلامی امریکا را در عراق، سوریه، یمن و سایر مناطق زیرپا گذاشته است، گفت: با رهبری هوشمندانه رهبر و با تکیه‌ بر توان داخلی همان‌طور که در دستیابی به تجهیزات دفاعی موفق عمل کردیم در اقتصاد هم پیشرفت کنیم.

حجت الاسلام کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال و ورود به سال جدید اظهار داشت: مسئولان میبد  تلاش خودشان را برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم و میهمانان نوروزی و گردشگران به کار بگیرند.

وی ادامه داد: در این روزها بازاریان و کسبه هم باید با انصاف با مردم، میهمانان و گردشگران نوروزی برخورد کنند چراکه مردم یزد به‌ عنوان مردمان پاک و خالص شناخته‌شده اند و باید این میراث را حفظ کنند.

خطیب موقت جمعه میبد ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته توسط مسئولان و با اشاره به برخی از این خدمات در سال 97 تصریح داشت: سئولان خودشان را برای رفع مشکلات مردم با رویکردی انقلابی و جهادی در سال جدید آماده کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه  آیین اعتکاف فرصتی برای خودسازی انسان است، ابراز داشت: اعتکاف تنها يک عبادت نيست بلکه مجموعه اي از بهترين عبادات را به همراه دارد. اعتکاف موجب ظرفیت سازی و معنویت انسان و جامعه می شود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.