بازگشت به صفحه کامل


مسابقه ملی سخنوری ميكروفن در يزد برگزار می‌شود


مسابقه ملی سخنوری میکروفن با حمایت پارک علم و فناوری یزد، دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دانشگاه امام جواد(ع) در يزد برگزار می‌شود.

به گزارش میبد خبر، مسابقه ملی سخنوری میکروفن، در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی و در چهار بخش دانش‌آموزی با عنوان المپیاد ملی دانش‌آموزی سخنوری، بخش دانشجویی، بخش پرسنل شرکت‌های خصوصی و کارکنان دولتی و بخش آزاد برای سایر مخاطبان برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزان می‌توانند موضوعات مربوط به مباحث آموزشی را ارائه کنند. کارکنان دولت و پرسنل شرکت‌ها نیز می‌توانند به عنوان سخنران یک سازمان، دانشجویان به عنوان سخنگویان و متخصصیان فناوری و بازار به رقابت پرداخته و گروه آزاد نیز با تصمیم هیئت داوران در یکی از این سه حوزه به رقابت بپردازند.

شایان ذکر است: 633 نفر تا تاریخ چهاردهم دی ماه در مرحله مقدماتي مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 70 درصد شرکت‌کنندگان از سایر استان‌های کشور و 30 درصد از استان یزد هستند.

همچنین شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی یک ویدیو چند دقیقه‌ای با موضوع آزاد ارسال کرده‌اند. در انتخاب آثار راه یافته به مرحله دوم محدودیت تعداد وجود نخواهد داشت و برای افراد منتخب مرحله اول نيز کارگاه‌های آموزشی رایگان از جمله زبان بدن و فن بیان برنامه ریزی شده است.

در مرحله نیمه نهایی ساخت دو کلیپ با موضوع مشخص در دستور کار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

برگزیدگان مرحله نیمه نهایی در مرحله آخر به صورت اجرای زنده در برابر داوران و حضار به رقابت می‌پردازند.

همچنین به کلیه افرادی که به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند گواهی‌نامه مسابقه از سوی پارک علم و فناوری ارائه می‌شود و به نفرات برگزیده نهایی جوایز ارزنده‌ای شامل کمک هزینه چاپ مقالات و سفر به خارج از کشور و غيره تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ د

یزد رسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.