بازگشت به صفحه کامل
با حضور نه تیم از سراسر استان؛

مسابقات دوی صحرانوردی استان در میبد برگزار شد/ تصاویر


مسابقات دوی صحرانوردی یادبود فرهنگی فقید سید رضا رادفر، با حضور نه تیم و بیش از 70 شرکت کننده از سراسر استان، در میبد برگزار شد.

مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با میبد خبر اعلام کرد: این مسابقات در دو مقطع متوسطه اول و دوم، انتخابی مسابقات کشوری روز پنج شنبه بیست و یکم آبان ماه در جاده مزرعه کلانتر به انجام رسید.

محسن اکبرزاده افزود: در این مسابقات تیم های ناحیه دو یزد، میبد و ناحیه یک یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم در ماده 3500 متر و تیم های ناحیه دو یزد، اردکان و ناحیه یک یزد نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را در ماده 5500  متر از آن خود کردند.

همچنین وی ازبهبود رکورد دوی 5500 متر استان یزد در این مسابقات از  و22 دقیقه و 32 ثانیه به 21 دقیقه و 42 ثانیه خبر داد.

اکبرزاده با ابراز بالابودن سطح این مسابقات نسبت به سال های گذشته، گفت: شانس مقام آوری دوندگان یزدی در مسابقات کشوری امیدوار کننده تر شده است.

وی افزود: میبد بیش از پانزده سال است که افتخار میزبانی مسابقات دوی صحرانوردی استان را دارد و از مسئولین اسبق و فعلی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد جهت مساعدت در این امر کمال تشکر را بجا آورد.

در پایان این رقابت، با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولین میبد، به بیست نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی و فرهنگی و به کلیه حاضرین هدیه ای از صنایع دستی میبد اهدا گردید.

همچنین حضار با قرائت فاتحه ای بر سر تربت مرحوم سید رضا رادفر، یاد اولین رئیس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان را گرامی داشتند.




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


مهاجر
ممنون که ازاستاد اکبرزاده مربی فعال ولی گمنام شهرستان مصاحبه کردید بسیار جای تعجب است .لازم است در مورد ایشان اضافه کنم محسن اکبرزاده موسس ومربی باشگاه پرورش اندام منتظران درشهیدیه میبد است واستاد تکواندو ومربی دفاع شخصی وسلاحهای سرد میباشند .
+2 (2 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۷