بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

مردم بصیر ایران نشان دادند همیشه پای انقلاب و امام و رهبری ایستاده‌اند/ دولت باید پاسخگوی مطالبات اقتصادی مردم باشد


امام جمعه موقت میبد بیان داشت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران نشان دادند که پای انقلاب و امام و رهبری ایستاده‌اند و بهترین واکنش دولت اقدام عملی برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش میبد خبر، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره  به سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب توسط رژیم پهلوی، افزود: رضاخان با برداشتن حجاب از سر زنان مسلمان به عفت زنان مومن لطمه وارد کرد اما در نهایت خودش و خاندانش سرنگون شدند و قیام مردمی ملت ایران دودمان آنان را برچیده و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

وی افزود: دشمنان می دانند با حذف حجاب زمینه فساد و ابتذال در جامعه رواج پیدا می کند و رشد و تعالی انسان در مکتب اسلام تضعیف خواهد شد.

حجت الاسلام محمود کارگر عنوان کرد: حجاب حکم خداست و به مصلحت زنان و جامعه بوده، حجاب از احکام ضروری دین است و زن با حجاب محدود نمی‌شود بلکه حفظ می شود و در جامعه بهتر می‌تواند فعالیت و خدمت کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد 19 دی ماه را یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حماسه 19 دی ماه، مردم قم پایبندی به مرجعیت و رهبری را به رخ جهان کشیدند و در حماسه ای بزرگ، ترس در رژیم شاهنشاهی ایجاد کردند.

حجت الاسلام کارگر ضمن گرامیداشت دهه بصیرت با بیان این که 19 دی حماسه ای تاریخ ساز و نقطه عطف در پیروزی شکوهمند انقلاب بود، خاطرنشان کرد: این قیام با روحانیت شکل گرفت و حضور مردم آن را به سرانجام رساند که خود بازتاب های زیادی را به همراه داشت.

وی بیان کرد: در این روز مردم انقلابی و روحانیت یک بار دیگر در خط رهبری امام خمینی(ره) قرار گرفتند و برگی دیگر از تاریخ انقلاب را ورق زدند.

امام جمعه موقت میبد اضافه کرد: اضافه کرد: در حماسه 19 دی مردم ثابت کردند که از هیچ قدرتی برای قدم گذاشتن در مسیر خود بیم ندارند و با باور قلبی و ایمان کامل در جهت پیروزی انقلاب اسلامی حتی از جان خود گذشتند.

حجت الاسلام کارگر ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر بیان داشت: دشمنان و توطئه های ایجاد شده توسط آنها با هدف تاراج دستاوردهای نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به آتش زدن نخل امام حسین(ع)، مسجد، حسینیه و قرآن توسط آشوب گران تاکید کرد: اغتشاشات اخیر در کشور نه تنها مطالبه اقتصادی نبود، بلکه ردپای طاغوت و ضدانقلاب در آن دیده می شد.

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اتفاقات اخیر در کشور ایران با هدایت نظام سلطه و در راس آنها آمریکا، عربستان صعودی، و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، تاکید کرد: ملت بزرگوار ایران همواره حامی ولایت بوده و هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های انقلابی دور نشده است.

حجت الاسلام کارگر با تأکید بر این که مسؤولان نباید در برابر مشکلات غفلت داشته باشند افزود: باید مسؤولان مطالبات بر حق ملت را در دستور کار قرار دهند و برای این مشکلات چاره‌ جویی داشته باشند.

خطیب موقت جمعه میبد گراني، بيکاري و مشکلات معيشتي را از مسائل بسيار مهم امروز مردم برشمرد و تاکيد کرد: مسئولان بايد به اين مشکلات توجه کرده و براي رفع آنها اقدام کنند.

وی تصریح داشت: مردم با همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارند، نسبت به نظام و انقلاب اسلامی وفادار بوده و تا پای جان ایستاده اند. مردم بصیر ایران هوشیارند و اسیر فتنه گری عده ای آشوب گر نخواهد شد و لحظه ای از آرمان های دینی و انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام کارگر در پایان سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت شهید احمدی روشن از دانشمندان انرژی هسته ای کشور گفت: هدف همیشگی دشمن در کشورهای اسلامی از بین بردن دانشمندانی است که موجب پیشروی علمی شده اند و این هدف در ایران خیلی موفق نبوده است.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.