بازگشت به صفحه کامل
با حضور مسوولان؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار بفروئیه برگزار شد+ تصاویر


طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ضمن تقدیر از زحمات اباذر غفوری شهردار سابق بفروئیه، سید کمال طباطبایی بعنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

به گزارش میبد خبر، مراسم تودیع و معارفه شهردار بفروئیه با حضور محمود شاکری شمسی مدیرکل امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری یزد، فلاح فرماندار میبد و جمعی از مسئولان در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی بفروئیه برگزار شد.

اباذر غفوری شهردار اسبق بفروئیه در این مراسم بیان داشت: یک مدیر مسیری را که طی می کند خیلی مهم است و اعتقاد دارم مسیر مهمتر از هدف است‌.

وی افزود: مسیر شهرداری یک مسیر سنگلاخی از لحاظ ساختارهای قانونی و اداری است و برای اینکه بخواهیم از این مسیر پر پیچ و خم به راحتی عبور کنیم باید با ادارات تعامل داشته باشیم و من این کار را سر لوحه خود قرار دادم که تعامل صادقانه ای داشته باشم.

مدیرکل امور شهری استانداری یزد در این مراسم اظهار داشت: شهردارجدید به برنامه ریزی، تعامل با دستگاهها، بهره از خرد جمعی، اخلاق مداری، ایجاد منابع درآمدی جدید و نظارت بیشتر بر ساخت و سازها و پروژه ها توجه نماید.

شاکری شمسی خاطرنشان کرد: مدیر، خواه در شهرداری، خواه در دیگر دستگاه ها، باید ثبات داشته باشد و با برنامه ریزی جلو برود در غیر اینصورت دچار حاشیه می شود.

وی از درآمد پایدار به عنوان یکی از اهداف مهم شورای شهر و شهرداری یاد کرد و گفت: اخذ تصمیم با ثبات و موثر که توسعه پایدار را در شهر رقم بزند، وجود درآمد پایدار است. بنابراین عدم وجود درآمد پایدار باعث تعلیق بسیاری از تصمیمات و پروژه های شهرداری است و  کوشش ها جهت کسب درآمد پایدار و تلاش در جهت جذب عوارض، یک هدف بسیار مهم در برنامه های مدیریت شهرداری است.

سید کمال طباطبایی شهردار جدید بفروئیه ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای شهر در انتخاب وی بعنوان شهردار اذعان داشت:در تعامل با شهروندان از ایده ها و افکار خلاقانه نخبگان محلی بهره جسته و در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را با مشورت اعضای شورا شهر و مجموعه شهرداری اتخاذ خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با استعانت از ذات اقدس الهی و با تکیه بر دوستی و تعامل با مردم و ادارات به تکلیف خود عمل نمایم.

طباطبایی تلاش در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهر و شهرداری با مشارکت مردمی، تعریف نمای کلی شهر همگام با استاندارهای شهرسازی و مبلمان شهری، تلاش در جهت اجرای برنامه های گردشگری و حفظ و بازسازی آثار باستانی و اتخاذ تدابیر در راستای افزایش نشاط مردمی را از مهمترین اولویت های کاری خود بیان داشت.

در ادامه حکم انتصاب طباطبایی به عنوان شهردار جدید بفروئیه که به امضای زمانی قمی استاندار یزد رسیده بود توسط مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قرائت شد.

در خاتمه این حکم به شهردار جدید بفروئیه اهدا و با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از خدمات محمود اعلم الهدی سرپرست شهرداری بفروئیه و اباذر غفوری شهردار سابق بفروئیه تجلیل شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.