بازگشت به صفحه کامل

مراسم تجلیل از پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و برترین های کنکور سراسری در میبد+ تصاویر


از پذیرفته شدگان بسیجی مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و برترین های کنکور سراسری محله شهیدیه میبد تجلیل شد.

به گزارش میبد خبر، در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه وهمچنین مسئول حوزه نمایندگی شهرستان میبد برگزار شد از بسیجیان برتر حوزه سه روح الله تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم  قنبرکارگر مدیر مدرسه شهید محمد شرف الدینی ضمن تشکر از مجموعه سپاه و بسیج برای برپایی این مراسم بیان داشت: این دانش آموزان در سایه استعداد الهی، تلاش بی وقفه، برنامه های منسجم آموزشی وآزمون های به هنگام وهمچنین دلسوزی و پیگیری خانواده هایشان به این مرحله رسیده اند که امید است به موفقیت های بیشتر نیز نائل شده و بنده نیز برای این دانش آموزان وعزیزان خود آرزوی سربلندی را دارم.

امیر فلاح فرمانده سپاه ناحیه میبد ضمن تشکر از مجموعه فعال و اثرگذار مدرسه شهید محمد شرف الدینی اظهار داشت: از زحمات و تلاشهای جهادی مدیر این مدرسه، پایگاه امام جعفرصادق (ع) و پایگاه علمی قمربنی هاشم (ع) که در موفقیت این دانش آموزان نقش داشتند تقدیر و تشکر می شود.

وی به دانش آموزان توصیه داشت: شما دانش آموزان در کنار فعالیت های مختلف وحضور خود در مجموعه های مختلف، حضور و فعالیت مستمر در بسیج را جزو افتخارات خود ببینید.

گفتنی است مهدی خواجه، امیر حسین مشتاق، محمد مهدی شیخی، حامد کارگر (محمد)، حمید رضا برزگر، سید علی موسوی راد، محمد مهدی کارگر و حامد کارگر (محمد رضا) در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پذیرفته شده اند.

در پایان این مراسم از دانش آموزان پذیرفته شدگان بسیجی مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و برترین های کنکور سراسری محله شهیدیه میبد تجلیل شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.