بازگشت به صفحه کامل
پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج میبد در پی شهادت سردار«فیض اردکانی»

مراسم بزرگداشت سردار شهید«حاج حسین فیض اردکانی» فردا در میبد برگزار می‌شود


در پی درگذشت سردار شهید«حاج حسین فیض اردکانی» ناحیه مقاومت بسیج میبد طی اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مردم شهید پرور میبد برنامه مراسم بزرگداشت این شهید را اعلام می‌کند.

به گزارش میبد خبر، متن پیام ناحیه مقاومت بسیج میبد به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

عروج جانگداز سردار سرافراز اسلام شهید سیدحسین فیض اردکانی پس از عمری مجاهدت در راه خدا و سال‌ها تحمل درد و رنج موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

شهادت و پرواز ابدی آن ایثارگر مخلص، مؤمن، ولایتمدار و یادگار ارزشمند دوران دفاع‌مقدس در ایام ماه مبارک رمضان، نشان از دلدادگی و حب ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام) و ارادت آن جانباز بی‌تکلف به خاندان عصمت و طهارت است.

سلام و درود خداوند سبحان و رحیم بر آن مجاهد و رزمنده دلاور دوران حماسه و ایثار که در کوه‌های صعب‌العبور کردستان دوشادوش شهدا و رزمندگان اسلام با متجاوزین بعثی به نبرد پرداخت و اینک پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از زخم‌های آن دوران به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و معزز شهید سردار سیدحسین فیض اردکانی، از خداوند رحمان و رحیم، غفران و رحمت واسعه الهی، همنشینی با مولی الموحدین حضرت امام علی (علیه السلام) و همرزمان شهیدش برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای خانواده و سایر بازماندگان گرانقدر را مسألت دارد.

بدین وسیله به اطلاع مردم شهید پرور میبد می رساند به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری، دفتر امام جمعه و شهرداری میبد فردا ساعت 9 صبح در شبستان حضرت زهرا(س) مصلی آیت الله اعرافی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.