بازگشت به صفحه کامل

مجموعه نمایشگاه های توانمندی های اقتصادی در مرکز بافت تاریخی شهیدیه + تصاویر


مجموعه نمایشگاه های توانمندی های اقتصادی در خانه آقا فتح الله واقع در مرکز بافت تاریخی شهیدیه، این روزها میزبان مسافران و مردم شهرستان است.

به گزارش میبد خبر، در سال جدید، بافت تاریخی شهیدیه برنامه های جذاب و آموزنده ای در دل خود جای داده است، برنامه هایی از جنس اقتصاد و فرهنگ آن هم بر مبنای  معارف اصیل اسلامی و ایرانی.

خانه تاریخی آقا فتح الله، با فضایی سنتی و دلنواز، مرکز ارائه ی برنامه های جذاب برای مردم محله و مسافران نوروزی است، خانه ای در مرکز بافت تاریخی شهیدیه

غلامزاده مسئول این مجموعه تاریخی فرهنگی در گفتگو با میبد خبر، نمایش دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی مردان و زنان پرهمت شهرستان، ایجاد فضایی شاد و سنتی ویژه ایام نوروز و فاطمیه، معرفی کارآفرینان و تولیدگران در کسب و کارهای کوچک و تاثیرگذار در جامعه را از جمله اهداف این مجموعه در این ایام دانست.

وی حضور درخشان تولید گران پرهمت و خلاقی که محدودیت های جسمی نتوانست اراده ی آنها را کم رنگ کند، همچون محصولات هنری بچه های مرکز رشد بهزیستی، غرفه مشاغل سنتی با نمایش محصولات و صنایع دستی مطابق با آداب و سنن مردم کویر،برپایی نمایشگاه کتاب و بازی های فکری، نمایشگاه وسایل و ابزار تولیدی و خدماتی قدیمی، روایتگری حجاب و عفاف، برگزاری تئاتر و رصد ستارگان را از جمله برنامه های این مجموعه در طول ایام نوروز دانست .

تصاویری از این مجموعه را در ذیل خبر میبینیم:




رای شما
میانگین (6 آرا)
The average rating is 4.5 stars out of 5.


محمد
تشکر فراوان از همه ی دست اندر کاران این مجموعه زیبا و تاریخی
خدا قوت.....
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۱/۱۰ ۱۸:۳۷