بازگشت به صفحه کامل
با حضور رئيس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور

مجمع عالی بسیج شهرستان میبد برگزار شد+ تصاویر


مجمع عالی بسیج شهرستان میبد همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) و با حضور رئيس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور و مسئولین سپاه الغدیر استان در سالن شهدای بسیج میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه سپاه میبد ضمن عرض خیرمقدم و تبریک روز میلاد، گزارش مختصری از برنامه راهبردی ناحیه و عملکرد کارگروهها و اقشار بسیج ارائه داد.
 در ادامه دبیران و روسای اقشار و کارگروههای تخصصی بسیج گزارش مختصری از عملکرد قشر خود را بیان کردند.
آیت الله اعرافی در این همایش و در جمع بسیجیان شهرستان میبد با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)، بر لزوم توجه ويژه به افزايش بصيرت در همه برنامه‌ها تاكيد كرد و گفت: در تمام برنامه‌ها بايد افزايش بصيرت را در دستور كار قرار دهيم.
امام جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود به چند نکته راهبردی پیرامون بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج باید در جایگاهی راهبردی، هدایت‌گر وقایع فرهنگی و اجتماعی کشور باشد.
عضو شورای انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به لزوم تنظیم و هدایت دستگاه فکری نسل جدید افزود: باید در تمام برنامه‌ها افزایش بصیرت را در دستور کار قرار دهیم و پایه بصیرت نیز از حقیقت است که باید با شناخت درست و اندیشه درست در ذهن دانش‌آموز، دانشجو، اصناف و طبقات مختلف شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه نباید در سامانه معرفتی خلل وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: تا اقناع و توجیه لازم انجام نگیرد، بقیه کارها به نتیجه نمی‌رسد و اقناع و توجیه یک ضرورت است که باید زیرساخت‌های آن را با تمام ابزارهای مرتبط از جمله رسانه و سایت، جزوه و...  مورد بازسازی و توجه قرار دهیم.
در پایان مراسم نمازجماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله اعرافی اقامه شد.
انتهای پیام/اد
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.