بازگشت به صفحه کامل
بسیج دانش آموزی میبد برگزار کرد:

مانور پدافند غیر عامل + گزارش تصویری


... فرماندار میبد در حاشیه این مانور ابراز امیدواری کرد، در شرایطی که دشمن در کمین است تا از کوچکترین نقطه ضعف ما سوءاستفاده کند، این مانورها آمادگی ما را در قبال هجمه های دشمن حفظ کند

به گزارش میبد خبر، مانور پدافند غیرعامل به همت بسیج دانش آموزی میبد و با حضور اداره آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، آتش نشانی، نیروی انتظامی، هلال احمر و بسیج میبد، امروز صبح(دوشنبه) در مجتمع آموزشی شهید دلاک رکن آباد برگزار شد.

فرماندار میبد در این مانور در جمع دانش آموزان خطر نشان کرد: هنر هر انسان این اینست که در مواقع بحرانی بتواند عاقلانه رفتار کند و تصمیم اشتباه نگیرد و در حل مشکلات خونسرد رفتار کند.

وی ادامه داد: در مواقع بحرانی کسانی که آسیب دیده هستند و همچنین دستگاه های خدمات رسان باید بدون استرس و منطقی رفتار کنند.

 

فرماندار میبد ادامه داد: دانش آموزان تلاش کنند تا جسم خود را پرورش داده چراکه  یک جوان ورزشکار در مواقع بحرانی می تواند خود و دیگران را نجات دهد.

وی در حاشه ی این مانورابراز امیدواری کرد، در شرایطی که دشمن در کمین است تا از کوچکترین نقطه ضعف ما سوءاستفاده کند، این مانورها آمادگی ما را در قبال هجمه های دشمن حفظ کند




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


هموطن
پس چرا اورژانس 115حضور نداره
این ارگان که بعلت کاردرمانی وتجهیزات پزشکی پیش نیاز هرگونه حادثه واتفاقیه
کار هلال احمروآتشنشانی آزاد سازی مصدومان در حوادث ترافیکی وآوارو...هست واورژانس115وظیفه تریاژ ودسته بندی مصدومان واقدامات فوری درمانی باتوجه به آموزش پرستاران وتکنسین های اورژانس 115می باشد.
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۲/۱۴ ۱۹:۲۰