بازگشت به صفحه کامل
معاون فرماندار میبد در جلسه کارگروه اجتماعی سپاه میبد:

لزوم کنترل جدی خانواده ها در استفاده فرزندان از فضای مجازی/پایگاههای بسیج محلات یکی از راههای حل مسائل و مشکلات اجتماعی


سید محسن فلاح گسترش فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی را یکی از عوامل شکسته شدن قبح برخی از ارزش‌های متعالی جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها باید استفاده فرزندان خود از این سایت‌ها و فضاهای مجازی را کنترل و مدیریت کنند.

به گزارش "میبدخبر" ، معاون فرماندارمیبد با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان میبد ازجمله طلاق، اعتیاد، انحرافات اخلاقی، مهاجرت و خشونت‌های خانوادگی گفت: شهرستان میبد با پیشینه فرهنگ غنی اسلامی و دینی امروز با این آسیب‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند.

سید محسن فلاح بابیان اینکه بسیاری از این ناهنجاری‌های اجتماعی به تحولات این شهرستان در حوزه آموزش عالی، صنعت و مهاجرت‌های غیرمعقول از داخل و خارج برمی‌گردد گفت: مسئولین با کمک کردم از ظرفیت‌های مردم برای مهار این آسیب‌ها باید تدبیری اساسی بی اندیشند.

فلاح گسترش فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی را هم یکی از عوامل شکسته شدن قبح برخی از ارزش‌های متعالی جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها باید استفاده فرزندان خود از این سایت‌ها و فضاهای مجازی را کنترل و مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: نباید از خانواده به‌عنوان نهاد بسیار مهم و تأثیرگذار غافل شویم.

فلاح افزود: برای تحکیم بنیان‌های خانواده به مشاوره‌های دینی و روانشناسی و آموزش مهارت‌های زندگی و آگاه‌سازی خانواده‌ها نیازمندیم.

معاون فرماندارمیبد گفت: شکل‌گیری پایگاه‌های بسیج محلات از سال گذشته در شهرستان میبد، تأثیر زیادی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی گذاشته است.

فلاح با تأکید بر شناسایی و اولویت‌گذاری محلات آسیب‌پذیر در شهرستان میبد گفت: کارگروه اجتماعی باید با الویت بندی روی محلات آسیب‌پذیر و پرخطر در ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی بیشتر برنامه‌ریزی و کار کنند تا ناهنجاری‌های اجتماعی را در شهرستان کاهش دهیم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.