بازگشت به صفحه کامل

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تأکید کرد:

لزوم جذب حداکثری کانون‌های مساجد با استفاده از ابزار هنر


مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد، گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند با استفاده از ابزار هنر و انتخاب هنرهای متناسب با مساجد بیش از گذشته اثرگذار و جذب را به صورت حداکثری داشته باشند.

به گزارش میبد خبر به نقل از ایسنا، آیت الله «علیرضا اعرافی» در جریان دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جایگاهی برای جذب جوانان به مساجد و احیای کارکردهای مساجد باشند.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که می‌توان در راستای ارتقای مساجد و ائمه جماعات انجام داد، شامل طرح «دانش افزایی و ارتقای ائمه جماعات» است که از این طریق میتوان در جهت جذب به مساجد گام موثری برداشت.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد، گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند با استفاده از ابزار هنر و انتخاب هنرهای متناسب با مساجد بیش از گذشته اثرگذار و جذب را به صورت حداکثری داشته باشند .

دانش‌افزایی اولویت اجرایی دبیرخانه کانون مساجد در یزد است.

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: از آنجا كه در بیانیه ماموریت جدید كانون‌های فرهنگی هنری مساجد نوع مخاطب مشخص شده است و آن هم مخاطبی خاص یعنی كودك، نوجوان و خانواده و همچنین جذب قشر خاكستری، برای رسیدن به هدف نیازمند اولا دانایی و اطلاعات دقیق و ثانیا به تناسب وضعیت روحی و روانی نوع مخاطب ارائه دادن است.

وی ادامه داد: با توجه به موفقیت مدیربت حضرتعالی در جامعة المصطفی و جذب و پرورش نیروهای نوجوان و جوان از كشورهای مختلف جهان معتقدیم با اشراف دقیق شما به نیاز انسان امروز و فردا در حوزه تعلیم و تربیت ،در طرح نقشه ای جامع در راستای بیانیه ماموریت كانون های فرهنگی هنری مساجد و اقناع مخاطبان موفق خواهیم شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد،‌ گفت: یكی از اركان مهم كانون‌های فرهنگی هنری مساجد ائمه جماعات هستند كه در موفقیت كانون‌ها سهم بسزایی دارند.

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: دانش‌افزایی ائمه جماعات و مدیران مسئول كانون‌ها در راستای بیانیه جدید ماموریت این نهاد انقلابی، از اولویت‌های ما است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هنر جایگاه بسیار والایی در دین دارد و ابزاری قوی برای فهم هرچه بهتر گزارهای دینی و جذب مخاطبان خاص است که عزم جدی در استفاده از هنر در راستای بیانیه ماموریت خود داریم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.