بازگشت به صفحه کامل
آیت الله اعرافی در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفت؛

لزوم تلاش حداکثری میبدی‌ها و یزدی‌ها برای رای‌آوری آیت‌الله اعرافی در خبرگان


مطمئنا هر یک از ما میبدی ها و یزدی ها در استان تهران، دوستان و آشنایانی داریم که می توانیم با رایزنی، آنان را ترغیب به رای دادن و تبلیغ لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شخص آیت الله اعرافی نماییم

با اتمام فرصت بررسی صلاحیت شورای نگهبان، آیت الله علیرضا اعرافی، امام جمعه میبد و چهره بسیار محبوب استان یزد به عنوان یکی از ۳۳ کاندیدای مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه استان تهران معرفی شد.

به گزارش "میبدخبر" به نقل از میبدما، از سویی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان مهمترین تشکل مرتبط با حوزه و روحانیت، آیت الله اعرافی را به عنوان یکی از شانزده کاندیدای مورد حمایت خود در لیست پیشنهادی این تشکل به مردم قرار داده است.

مطمئنا سطح بالای دانش فقهی آیت الله اعرافی و تقوا و بصیرت و تاثیرگذاری زیاد وی در مسائل بین المللی باعث شده تا جامعه مدرسین چنین تصمیمی را اتخاذ کند و ایشان را به عنوان چهره ای اصلح به مردم تهران معرفی کند.

IMG_1427

از دیگر سو هاشمی رفسنجانی که به خاطر مواضع تاسف آورش طی سالیان اخیر از حضور در لیست جامعه مدرسین محروم شده، راسا اقدام به انتشار لیستی نموده و در آن لیست تعدادی از چهره های لیست اصلی (یعنی لیست جامعه مدرسین) نیز جای داده شده است. اما اسم آیت الله اعرافی در لیست هاشمی قرار ندارد و از این جهت باید به امام جمعه میبد تبریک گفت و البته نیروهای ارزشی و به خصوص همشهریان و هم استانی های وی باید تلاش زیادی کنند تا ایشان به عنوان نماینده، وارد مجلس خبرگان رهبری شوند.

مطمئنا هر یک از ما میبدی ها و یزدی ها در استان تهران، دوستان و آشنایانی داریم که می توانیم با رایزنی، آنان را ترغیب به رای دادن و تبلیغ لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شخص آیت الله اعرافی نماییم و با توجه به شاخص های مثبت متعددی که از وی سراغ داریم جهت ورود ایشان به مجلس خبرگان رهبری، تمام تلاشمان را به کار بندیم. پس از همین الان شروع کنیم و حداقل با یک تماس تلفنی یا پیامک، آشنایان و دوستانمان را نسبت به رای دادن به لیست شانزده نفره جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و به خصوص آیت الله شیخ علیرضا اعرافی ترغیب و تشویق نماییم.

IMG_20160213_002437




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.