بازگشت به صفحه کامل

قول مساعد مسئولین برای حل مشکلات واحد تولیدی گرانول در میبد


مدیرعامل بانک صنعت معدن و تجارت برای حل مشکل تامین تجهیزات واحد تولیدی گرانول در میبد قول مساعد داد.

به گزارش میبد خبر، حسین مهری در بازدید از این واحد تولیدی افزود: این واحد تولیدی تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را نیز فراهم می‌کند.

وی یاداور شد:این واحد با اختصاص ۲۳ میلیون یورو تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی عملیات احداث خود را درسال‌های گذشته آغازکرده است.

مهری افزود:تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال هم بانک صنعت معدن به این واحد تولیدی درشهرستان میبد اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی درشرف راه اندازی است افزود: مشکلاتی درتامین تجهیزات آن وجود دارد که با هماهنگی استاندار، بانک صنعت و معدن و مدیرعامل این واحد تولیدی این مشکلات حل خواهد شد.

محمدحسین شفیعیان مدیرعامل این واحد تولیدی گفت:این واحد با ۶ خط تولید ظرفیت روزانه ۳ هزار تن گرانول، پودرمیکرونیزه، فریت، رنگ ولعاب، گلوله‌های سرامیکی و روان ساز‌های صنعتی را دارد.

درشهرستان میبد ۳۹۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر است و در دوسال گذشته، دو هزار میلیارد ریال تسهیلات فراگیر ازمحل صندوق توسعه ملی بین واحد‌های متقاضی توزیع شده است.

گرانول نوعی از ساختار است که در پلیمر‌ها وجود دارد. ساختار گرانول به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول‌ها به شکل دانه‌های گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند.

انتهای پیام/

صدا و سیما




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.