بازگشت به صفحه کامل
در ایام الله فجر اتفاق افتاد:

قهرمانی تیم والیبال مرکز فنی وحرفه ای میبد در مسابقات استانی جام فجر


در اولین دوره مسابقات والیبال استانی که به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد تیم فنی وحرفه ای شهرستان میبد توانست مقام نخست را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: در اولین دوره مسابقات والیبال استانی که به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد تیم فنی وحرفه ای شهرستان میبد توانست مقام نخست را از آن خود کند.

گفتنی است این تیم که باحمایت مالی گروه صنعتی آترین در این دوره از مسابقات شرکت نموده بود در مسابقه پایانی و در فینال توانست تیم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

اسامی بازیکنان :ایستاده ازچپ :حسین زارع(سرپرست)،جلال میرجلیلی،علیرضابیکی،روح ا...رجایی،حسن زارعی(کاپیتان)،حسین شاکر،نشسته ازچپ:سیدابوالحسن گلاب،حسین زارعی،محمدرضاحسینی،جمال دهقانی

رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


محمد
سلام
ی گله ای بکنیم بردوستان میبدخبر در خبرسانی ورزش میبد بویزه ورزشه ای استانی وکشوری .. واقعا کم لطفی هست در حق دوستان ورزشی میبد بویزه ورزشکاران فوتبالیمون که خبرهای خیلی کم ازشون گذاشته میشه .. باتوجه به صدرنشینی تیم فوتسال ایلیامیبددرلیگ استان در حال حاظر ،درخواستم این بود برنامه کامل مسابقات ونتایج این تیم روحتما درسایت اعلام کنند تادوستان درجریان باشند ودربتوانند بموقع در سالن بازی حاظر وبه تشویق این تیم خوب شهرمون بپردازند...
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۲۰:۰۶
همکار
سلام تبریک وخسته نباشید خدمت دوستان همکار وهمشهری
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۱:۰۸