بازگشت به صفحه کامل
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر میبد؛

قبل از شروع راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، در مسیر حرکت مردم و در محل اجتماع پارک فلسطین برنامه های وِیژه ای داریم


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر میبد بیان داشت: برنامه های پیاده روی در روز جمعه، شب شعر فجر فاطمی در روز 21 بهمن و برنامه های ویژه قبل از راهپیمایی روز 22 بهمن، از برنامه های ویژه این ایام می باشد.

به گزارش میبد خبر به نقل از میبدما، عضو شورای شهر میبد در رابطه با برمانه های یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: برنامه پیاده روی ساعت ۸ صبح روز جمعه در مکان پارک فلسطین شروع خواهد شد و در شبکه سه سیما نیز به صورت مستقیم پخش خواهد شد، که این مراسم با اهدای جوایزی ویژه همراه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب شعر فجر فاطمی که در تاریخ شنبه ۲۱ بهمن می باشد، افزود: این مراسم از ساعت ۱۸ و بعد از اقامه نماز در مصلی ایت الله اعرافی شروع شده و همراه با نورافشانی در انتهای مراسم نیز خواهد بود.

آزادمنش در مورد برنامه های ویژه روز ۲۲ بهمن نیز گفت: هر ساله در روز ۲۲ بهمن، یک زمان خالی قبل از راهپیمایی وجود داشت که امسال با برنامه هایی مانند سرود گروه ولایت، نقاشی کودکان، برنامه مجریگری، ورزش های باستانی و رزمی و … از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح آن را پوشش داده ایم.

وی با اشاره به همکاری ادرات و به خصوص همکاری سپاه میبد در اجرایی برنامه ها و مهیا ساختن زمینه های برگزاری جشن روز انقلاب، ادامه داد: پخش دوهزار برگه نقاشی بین کودکان مهدهای میبد برای دریافت نقاشی آنها در برنامه قبل از راهپیمایی، و پخش بیست هزار پرچم، سربند، پازل شهید ذوالفقاری و …در ایستگاه های مسیر راهپیمایی، از برنامه های این روز می باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شواری شهر میبد، بیان داشت: مجموعه شورای شهر، شهردار و همینطور فرماندهی سپاه میبد در کنار هم برنامه های روز ۲۲ بهمن را پیش می برند و امیدواریم در سالهای آینده از لحاظ کیفی و کمی کارمان بهتر شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.