بازگشت به صفحه کامل
آیت الله اعرافی:

فیروزآباد همواره دژ استوار اسلام و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و در همه سنگرها نقش مهمی ایفاکرده است


آیت الله اعرافی در پیامی به یادواره شهدای فیروزآباد از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان این یادواره تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میبدخبر، متن پیام آیت الله اعرافی امام جمعه میبد به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از حمد و ثنای پروردگار و صلوات بر پیامبر اعظم و خاندان پاک وی ، درود می فرستیم به روان پاک شهیدان سرافراز و پیشاهنگ دفاع مقدس بویژه شهیدان راست قامت و سرداران شهید ، رشید و شجاع فیروزآباد میبد.

فیروزآباد همواره دژ استوار اسلام و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و در همه سنگرها نقش مهمی ایفاکرده است و یاد سرداران شهید و شهیدان رشید آن و جانفشانی آنان از خاطره ها زدوده نخواهد گشت و در پیشگاه حضرت حق مشکور و مصون و ماجور خواهد بود.

آنچه اکنون و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در این شرایط حساس وظیفه ما و مردم و مسئولان و جوانان است بازخوانی و بازاندیشی و درس آموزی از آن همه شکوه و شهامت و شهادت عزیزانمان است و جاری ساختن پیام آن شهیدان خدایی در زندگی فردی و اجتماعی جامعه است.

امید است این یادواره نقطه عطفی در این مسیر باشد و عطر ایثار و مجاهدت را در میبد و فیروزآباد عزیز منتشر سازد و نام بلند شهیدان را پرآوازه تر گرداند.

به روان شهدای گرانمایه و نیز پدران و مادران آسمانی آنان درود می فرستم و برای همه ایثارگران و خانواده های بزرگوار شهیدان سلامت و عزت مسألت دارم و از همه برگزارکنندگان و مساهمت کنندگان و شرکت کنندگان تقدیر و تشکر می کنم و از عدم توفیق حضور در آن مراسم پرشکوه و ایمانی و جهادی پوزش می طلبم.

علیرضا اعرافی




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.