بازگشت به صفحه کامل
طی مراسمی با حضور مسئولین میبد؛

فعالین ستاد خدمات سفر شهرستان میبد تجلیل شدند+ تصاویر


مراسم تقدیر از فعالان ستاد خدمات سفر میبد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در اردوگاه آیت الله خامنه ای بنستان برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال 97 که در اردوگاه آیت الله خامنه ای بنستان برگزار شد از فعالان این ستاد در شهرستان میبد تقدیر به عمل آمد.

حسین فلاح فرماندار میبد در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت کردشگری در توسعه و رونق اقتصادی میبد گفت: صنعت گردشگری به عنوان صنعت مولد و درآمدزا در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی نقش بسزایی دارد که با توجه به موقعیت خاص شهرستان و زیرساخت های تاریخی و فرهنگی باید با فراهم ساختن امکانات و جذب سرمایه ها، بهره وری از این صنعت را در میبد افزایش داد.

وی افزود: میبد ظرفيتهاي بسيار زيادي در زمينه هاي گردشگري، سرمايه گذاري و نيروي انساني دارا مي باشد و ميراث فرهنگي و دیگر نهادهای شهرستان مي توانند سرمايه گذران را جذب کرده و به هر صورت ممکن اطمينان و اعتماد آنان را جذب کند.

فلاح در پایان ضمن تقدير و تشكر از فعاليتهاي شبانه روزي اعضاء ستاد در طول ايام تعطيلات نوروز امسال كه نتايچ و رضايتمندي مطلوبي را در پي داشت، گفت: تداوم اين هم انديشي و كار دسته جمعي در مناسبتهاي مختلف سال، چشم انداز خوبي را براي توسعه گردشگري میبد نويد مي دهد.

در پایان این مراسم لوح یادبودی به مسئولین، اعضا و فعالین ستاد خدمات سفر میبد به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.