بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد در جمع بسیجیان گردان الی بیت المقدس:

فرهنگ بسیجی چراغ راه آینده و پیشانی کشور است+ تصاویر


فرماندار میبد با حضور در جمع بسیجیان گردان الی بیت المقدس فرهنگ بسیجی چراغ راه آینده و پیشانی کشور دانست.

به گزارش میبد خبر، فرماندار میبد با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان الی بیت المقدس حوزه 1 ثارالله میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: بسیج مفهوم تازه ای بود که در انقلاب اسلامی شکل گرفت و یک معنای جدید ازحضور و مشارکت مردم در صحنه ها و بحران های مختلف و شرایط سخت وارد فرهنگ ما ساخت که در گذشته وجود نداشت.

حسین فلاح  با اشاره به روند شکل گیری بسیج در اوایل انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت:از ابتدای انقلاب اسلامی نام بسیج با بسیج سازندگی شکل گرفت و حضور مردم در صحنه های جهاد سازندگی و حضور در روستاها و کنار مردم معنی جدیدی به خود گرفت و این حضورمقدمه ای شد تا حضور مردم در قالب نام بسیج سازماندهی شود و بتواند در جنگ تحمیلی هدایت شود تا درمرزهای جمهوری اسلامی، ازآرمانهای نظام و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

وی تصریح کرد: انصافاً بار اصلی جنگ بر دوش همین عزیزانی بود که بدون هیچ چشمداشت و وابستگی به صورت داوطلبانه به صحنه آمدند و مسئولانه با نیت پاک تلاش کردند و آنچه رضای خداوند بود اتفاق افتاد.

فرماندار شهرستان میبد به ظرفیت عظیم بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این ظرفیت و پتانسیل که به عنوان یک تشکیلات و سازمان منسجم از یک پایگاه مردمی برخوردار است می تواند به کمک بخشهای مختلف کشور بیاید و در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی را ایفا نماید.

فلاح در ادامه بیان داشت: بسیج مجموعه بی بدیلی است که در کمتر جایی از دنیا وجود دارد و باید با برنامه ریزی بهتر از ظرفیت نیروهای با انگیزه و علاقه مند که قرار است در زمان بحران به صحنه بیایند و مشکلات کشور را حل کنند؛ به بهترین شکل استفاده شود.

وی فرهنگ بسیجی را چراغ راه آینده و پیشانی کشور دانست و افزود: باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود تا  در همه زمینه ها به کشور کمک کند و در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارد. 

سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد درباره این رزمایش بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 195 نفر از بسیجیان عضو گردان الی بیت المقدس در قالب 3 گروهان در اردوگاه قدس شهرستان میبد برگزار شد.

وی در پایان اظهار داشت:  این رزمایش با هدف حفظ وانسجام و آمادگی رزمی گردان الی بیت المقدس برگزار شده که در این رزمایش برنامه های مختلف از قبیل برگزاری کلاس های آموزش نظامی و عقیدتی سیاسی، رزمایش شبانه، راهپیمایی ( کمین و ضد کمین )، اطفاء حریق، مقابله به اجرا در آمد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.