بازگشت به صفحه کامل
گزارش+تصاویر

فاجعه آتش سوزی وسیع در محل دفن زباله های میبد


دفن غیر اصولی و علمی زباله های شهرستان میبد در محلی نزدیک به شهر، باعث اعتراضات زیاد اهالی و مردم میبد شده است. همین امر باعث شده تا هر چند وقت یکبار شاهد به آتش کشیدن زباله های ریخته شده در محل دفن زباله های شهرستان میبد باشیم.

به گزارش میبد خبر: با توجه به اینکه محل دفن زباله های میبد تا شهر فقط نزدیک به 2 کیلومتر فاصله دارد، وقوع آتش سوزی گسترده در میان زباله ها، باعث ایجاد وحشت میان اهالی ساکن در نزدیکی محل دفن زباله های شهرستان شد.

دفن غیر اصولی و علمی زباله های شهرستان میبد در محلی نزدیک به شهر، باعث اعتراضات زیاد اهالی و مردم میبد شده است. متاسفانه شهرداری میبد با بی توجهی نسبت به نگرانی مردم، همچنان به ریختن زباله ها در همان محل ادامه داده است. همین امر باعث شده تا گه گاهی شاهد به آتش کشیدن زباله های ریخته شده در محل دفن زباله های شهرستان میبد باشیم.

مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن دارد که دود حاصل از سوختن زباله ها تا محل شهرک صنعتی شهرستان انتشار یافته است، به گونه ای که برخی از کارگران کارخانه های شهرک صنعتی گمان بر آتش سوزی در یکی از کارخانه ها برده اند.

در صورتی که هرچه زودتر مسئولین شهرستان برای مهار آتش تدبیری نیاندیشند و باد، آلودگی حاصل از سوختن زباله ها را به سمت محل های مسکونی شهرستان روانه کند، پیامد های جبران ناپذیری گریبان گیر مردم و مسئولین می شود.

لازم به ذکر است، تا لحظه مخابره خبر، آتش سوزی کماکان ادامه داشت و هر لحظه بر وسعت و شدت آن افزوده می شود.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.