بازگشت به صفحه کامل
اردوهای دانش آموزری بازهم حادثه آفرید:

غرق شدن پسر بچه 11 ساله میبدی در آبهای غربالبیز


"امید شه بخش" دانش آموز کلاس پنجم دبستان مدرسه سید مصطفی خمینی میبد که به اردوی یکروزه غربالبیز رفته بودند، به کام مرگ کشیده شد.

به گزارش میبد خبر، اردوی دانش آموزی مدرسه سید مصطفی خمینی میبد که صبح امروز در غربالبیز مهریز برگزار شده بود، با غرق شدن یکی از دانش آموزان پنجم دبستانی همراه بود.

"امید شه بخش"  دانش آموزی زاهدانی الاصل که در یکی از مدارس میبد مشغول به تحصیل بود، در دریاچه ی غربالبیز به کام مرگ کشیده شد.

سید ابوالفضل حسینی منش رئیس آتش نشانی مهریز گفت: یک دانش آموز پسر 11 ساله میبدی بخاطر سهل انگاری و آشنا نبودن به شنا در چشمه غربالبیز غرق شد و تلاش غواص و نیروهای امداد و نجات آتش نشانی برای نجات جان این دانش آموز کارساز نشد.

رییس آتش نشانی مهریز ادامه داد: پیکر متوفی به نام امیر شه بخشی 11 ساله به بیمارستان مهریز و سپس به پزشکی قانونی یزد منتقل شد.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از وقوع اینگونه حوادث ناگوار در غربال بیز باید نسبت به فنس کشی دور دریاچه و همچنین ممنوعه کردن منطقه برای شنا اقدام کرد.
 




رای شما
میانگین (15 آرا)
The average rating is 3.2666666666666666 stars out of 5.


یک بازدید کننده
سلام. این حادثه ناگواری بوده که رخ داده و بنده خواهان صبر برای خانواده ایشان هستم.
نکته قابل ذکر اینکه اکنون که وقت اردوهای مدارس است ، بخاطر این رخداد همه آنها کنسل شده است و باید گفت که این به کنسل شدن اردوها نباید به این موضوع ربط داشته باشد بلکه باید مدیران مدارس و... که این کار ها به دست میگرند به خوبی مراقب باشند.
دانش آموزان بعد از 9 ماه درس خواندن آرزوی یک اردوی دسته جمعی را دارند که با قول و قرار های مسولین مدارس به طول می انجامد و بعد هم که اینگونه میشود و تمام اردو ها کنسل میشود.
خواهشا به دست مسوولان برسانید.
+1 (1 رای)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۲/۱ ۱۳:۴۷
جعفر دهقانی
انشاءالله این نوگل معصوم در جوار رحمت واسعه الهی آرام گیرد، گرچه او با رفتنش خانواده بزرگوار ومدیریت ،معلمان،کادر مدرسه و دانش‌آموزان دبستان سید مصطفی خمینی شهیدیه و مردم شریف شهرستان میبد را عزادار کرد.
فقدان این دانش‌آموز عزیز را به تمام بازماندگان به ویژه والدین محترمش، مدیریت ومعلمان، همکلاسی‌ها و مردم بزرگوار شهرستان میبد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و اجر جمیل برای مصیبت دیدگان مسئلت می‌نمائیم.
+3 (3 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۲/۱ ۱۱:۳۵