بازگشت به صفحه کامل
عموی یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی:

عموی یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی:حمایت ما از ولایت و سپاه با اراجیف ضد انقلاب کمتر نمی شود/ غفلت یک نفر، ۴۰ سال خدمت سپاه را زیر سوال نمی برد


عموی یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی:حمایت ما از ولایت و سپاه با اراجیف ضد انقلاب کمتر نمی شود/ غفلت یک نفر، ۴۰ سال خدمت سپاه را زیر سوال نمی برد۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۲اجتماعی, پیشخوان, تیتر دو, گفتگو عموی یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی گفت: این سپاه همان سپاهی است، که در طول ۴۰ سال مردانه جان خود را برای حمایت از زنان و مردان این مرز و بوم در دست گرفت تا امنیت کشور حفظ شود، حالا نباید با یک غفلت و اشتباه فردی از سوی یک نفر کل مجموعه را زیر سوال ببریم.

به گزارش میبدخبر، با اعلام نتایج تحقیقات ستاد کل درباره‌ حادثه‌ هواپیمای مسافربری اوکراینی و اثبات دخالت خطای انسانی در آن برخی خودفروخته های داخلی همراه با موج سواری های ضد انقلاب، به دنبال تخریب جایگاه ارکان های مختلف نظام هستند.حرف های پوچ و بی محتوای ضد انقلاب و همراهی جریان های نفوذی در داخل کشور داغ خانواده های شهدای هواپیمای مسافربری را دو چندان کرده است.

با یک اتفاق هرچند بسیار تلخ، نظام زیر سوال نمی رود

در این باره سید مصطفی نقیبی عموی "شهیده زهرا نقیبی" یکی از شهدای این حادثه تلخ در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: این مسئله که دشمنان نظام و ضد انقلاب همیشه از هر موضوعی که حتی رخ نداده، برای ضربه زدن به ملت ما سوءاستفاده می کنند، تکراری است و جایگاهی در بین مردم فهیم ما ندارد.

وی با بیان اینکه با یک اتفاق گرچه بسیار تلخ، نمی توان نظام را زیر سوال برد، اظهار کرد: این مسئله حادثه ناگواری برای ماست، اما گویا قرار بود همه چیز، از یک ساعت و ۱۰ دقیقه تأخیر در پرواز تا کسب اطلاع ناقص و غلط یک نفر دست به دست هم بدهد تا این رویداد ناگوار دل ما را داغدار کند.

اراجیف ضد انقلاب ما را از حمایت از ولایت و سپاه باز نمی دارد

عموی شهیده نقیبی افزود: قرار بر این نیست که ما خودمان آب به آسیاب بریزم و با حرف های پوچ و بی اساس و منافقین کوردل همسو شویم.

نقیبی با تأکید بر اینکه اراجیف ضد انقلاب ما را از حمایت از ولایت و سپاه همیشه سرافراز باز نمی دارد، تصریح کرد: در آن شرایط خاص که سپاه به دنبال نابودی پایگاه امریکایی برای یک انتقام سخت بود، بروز چنین اشتباهی یک پیش آمد ناگوار اما سهوی بود.

اشتباه و غفلت سهوی یک نفر ربطی به کل سپاه ندارد

وی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هم گاهی اوقات مواضع خودی مورد اصابت قرار می گرفت، اگرچه بهتر بود که محاسبات دقیق انجام شود و اشتباهی هرچند سهوی روی ندهد، اما تقدیر چنین بوده و عمدی در کار نبوده است.

عموی شهیده نقیبی ادامه داد: به قول شهید بهشتی که می فرماید اشتباه مرابه حساب مکتبم نگذارید، حالا یک نفر در سپاه اشتباهی و عجولانه تصمیمی گرفت، ربطی به کل سپاه ندارد.

نقیبی تأکید کرد: این سپاه همان سپاهی است، که در طول ۴۰ سال مردانه جان خود را برای حمایت از زنان و مردان این مرز و بوم در دست گرفت تا امنیت کشور حفظ شود و مدافع اصلی امنیت مردم بوده است، حالا نباید با یک غفلت و اشتباه فردی از سوی یک نفر کل مجموعه را زیر سوال ببریم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.