بازگشت به صفحه کامل

علل افزایش قیمت محصولات لبنی مشخص شد


عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس علل افزایش قیمت در انواع محصولات لبنی و به خصوص شیر پاستوریزه را تشریح کرد.

به گزارش میبد خبر، نظر افضلی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز(یکشنبه، 8 مهر) این کمیسیون، گفت: نشست امروز کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور نمایندگانی از شرکت‌های لبنیاتی و دامداری درباره گرانی شیر و محصولات لبنی که طی ماه‌های اخیر اتفاق افتاده، تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان شرکت‌های لبنی نسبت به افزایش قیمت ارز طی ماه‌های اخیر اظهار گلایه‌مندی کردند و خودشان نیز از این میزان افزایش قیمت در محصولات، به خصوص انواع شیر پاستوریزه ناراضی بودند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، یکی دیگر از علل افزایش قمیت در محصولات لبنی، به خصوص شیر پاستوریزه را نبود نظارت بر نحوه توزیع دانست و اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس، نمایندگان شرکت‌‌های لبنی نیز بر این موضوع اذعان کردند.

افضلی تصریح کرد: آنچه از جلسه امروز کمیسیون کشاورزی با شرکت‌های لبنی مشخص شد، این بود که کمبود مواد اولیه و یا شیر خام، در هیچ سطحی وجود ندارد و این مسئله عاملی برای افزایش قیمت شیر نیست.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان یکی دیگر از علل افزایش قیمت شیر را واسطه‌گری در توزیع این محصول لبنی دانست و خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد کارگروه صنایع لبنی کمیسیون کشاورزی، بررسی‌های بیشتری درباره علل گرانی شیر و محصولات لبنی داشته باشد.

تسنیم




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.