بازگشت به صفحه کامل

طرح هر «کارخانه یک مدرسه» در میبد کلید خورد


هر کارخانه یک مدرسه شعاری است که امسال باتدبیر آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد و حسین فلاح فرماندارمیبد برای جلوگیری از شیفت بندی مدارس در این شهرستان کلید خورده است.

به گزارش میبدخبر، طرحی که با استقبال صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران میبد مواجه شده و آموزشگاه یاس با 4 میلیارد تومان هزینه نخستین ثمره این روحیه انقلابی و جهادی است که این روزها در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

فرماندارمیبد در گردهمایی تعدادی از صاحبان صنعت شهرستان میبد در این آموزشگاه گفت: امسال با شعار هر کارخانه یک مدرسه، تاکنون تفاهم‌نامه احداث 9 مدرسه بسته‌شده است و این نشان‌دهنده این است که خیرین و واحدهای صنعتی در امر مدرسه‌سازی پیشگام هستند.

حسین فلاح افزود: آموزشگاه یاس اولین آموزشگاهی است که از سوی کارخانه یاس سرام با تمام تجهیزات ساخته‌شده است و با این شعار امیدواریم مدارس شهرستان میبد در هیچ شرایطی دو شیفته نشود

محسن موحدی فرد مدیر آموزش‌وپرورش میبد گفت: آموزشگاه 12 کلاسه یاس در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در زیربنای 2 هزار مترمربع در مجتمع آموزشی احداث‌شده است.

موحدی فرد بابیان اینکه صفرتا صد این آموزشگاه خیری است افزود: از اول مهر 400 دانش‌آموز در این آموزشگاه تحصیلات خود را شروع خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از احداث یک‌صد آموزشگاهی که در شهرستان میبد هدف‌گذاری شده است 50 آموزشگاه ساخته یا در حال احداث است و 50 آموزشگاه هم که نیاز داریم امیدواریم در 5 سال آینده ساخته شود تا روند روبه رشد آموزش و مباحث پرورشی دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.