بازگشت به صفحه کامل

طرح ممیزی شهر میبد به صورت رسمی آغاز شد


اجرای این طرح به صورت تلفیقی از تصاویر ماهواره ای و برداشت های میدانی، استفاده از نیروهای بومی و راه اندازی مرکزGIS می باشد.

به گزارش میبدخبر به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد: طرح ممیزی شهر میبد صبح جمعه با حضور مامورین این طرح به منزل فلاح فرماندار میبد، سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد و سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی میبد به صورت رسمی آغاز به کارکرد.

محمدحسین هدائی شهردار میبد، هدف اجرای این طرح را توليد بانك اطلاعات و كروكي از آخرين وضعيت املاك و معابر سطح شهر و اجراي قانون نوسازي دانست و افزود: با اجرای این طرح مدیران شهری می توانند از اطلاعات جمع آوری شده استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به نوعی باعث شناسنامه دار شدن شهر می شود خاطر نشان ساخت: اجرای این طرح به صورت تلفیقی از تصاویر ماهواره ای و برداشت های میدانی، استفاده از نیروهای بومی و راه اندازی مرکزGIS می باشد.

هدائی یکی از شاخص های اصلی موفقیت این طرح را همکاری مردم دانست و اشاره کرد: حاصل طرح ممیزی املاک چیزی جز آبادانی و پیشرفت شهر و آسایش و رفاه مردم نیست.

شهردار میبد در پايان ابراز اميدواري کرد: با اجراي پروژه مميزي املاک شهر در آينده نزدیک، گام مهمی در راستای ارائه خدمات سريع و بهتر به شهروندان برداشته شود.

این طرح با حضور هدائی شهردار میبد و بعضی از اعضای شورای شهر اجرا شد.

 

 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.