بازگشت به صفحه کامل
شهردار میبد:

طرح ممیزی شهرستان تا چند روز آینده آغاز به کار خواهد کرد/ استفاده از نیروهای بومی در ثبت اطلاعات


هدف این طرح، اجراي قانون نوسازي، توليد بانك اطلاعات و كروكي از آخرين وضعيت املاك و معابر سطح شهر می باشد بطوری که مدیران شهری می توانند از اطلاعات جمع آوری شده برای تصمیم گیری های آینده استفاده کنند

به گزارش میبدخبر به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد: قرارداد ممیزی شهرمیبد به مبلغ 4میلیارد و 500 میلیون ریال با شرکت دورکاوی افق به امضاء رسید و مقرر گردید این طرح برای 45هزار پلاک و در مدت 12 ماه انجام شود.

محمدحسین هدایی شهرداری میبد در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: اجراي این طرح مدتی است که در دستور كار شهرداري قرار گرفته، ولی با توجه به زمان بر بودن برگزاری استعلام و مراحل قانونی این طرح با تاخیر یک ماهه اجرا شد. در حال حاضر خوشبختانه قرارداد این طرح منعقد شده و تا چند روز آینده طرح عملیاتی می شود.

وی با علام این که میبد به عنوان دومین شهر بعد از اردکان این طرح را اجرا خواهد کرد افزود: هدف این طرح، اجراي قانون نوسازي، توليد بانك اطلاعات و كروكي از آخرين وضعيت املاك و معابر سطح شهر می باشد بطوری که مدیران شهری می توانند از اطلاعات جمع آوری شده برای تصمیم گیری های آینده استفاده کنند.

شهردار میبد با اشاره به اینکه این طرح به نوعی باعث شناسنامه دار شدن شهر می شود خاطر نشان ساخت: اجرای این طرح به صورت تلفیقی از تصاویر ماهواره ای و برداشت های میدانی، استفاده از نیروهای بومی و راه اندازی مرکزGIS می باشد.

هدائی یکی از شاخص های اصلی موفقیت این طرح را همکاری مردم دانست و اشاره کرد: حاصل طرح ممیزی املاک چیزی جز آبادانی و پیشرفت شهر و آسایش و رفاه مردم نیست.

شهردار میبد در پايان ابراز اميدواري کرد با اجراي پروژه مميزي املاک شهر در آينده نزدیک، گام مهمی در راستای ارائه خدمات سريع و بهتر به شهروندان برداشته شود.

 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.