بازگشت به صفحه کامل
مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، در میبد:

طرح تحول نظام سلامت در سال دوم با قدرت و شدت ادامه می یابد


مدیر کل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان میبد گفت: طرح تحول نظام سلامت در سال دوم با قدرت و شدت ادامه می یابد.

به گزارش میبد خبر، مدیر کل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان میبد گفت: طرح تحول نظام سلامت در سال دوم با قدرت و شدت ادامه می یابد.

 

دکتر میر دهقان  با بیان اینکه یکی از افتخارات و برگ های  زرین نظام جمهوری اسلامی که با استقبال مردم مواجه شده که از جمله مطالبات مردم از ریاست محترم جمهور نیز است ارتقاء و بهبود ارائه خدمات درمانی است که با اجرای طرح نظام سلامت محقق می شود.

 

وی افزود: اولین سال اجرای طرح تحول سلامت در حال سپری شدن است که در همین راستا و جهت پایش آن اکیپی 150 نفره از کل بیمارستان های کشور که مجری  طرح تحول سلامت هستند بازدید به عمل آورده اند، از جمله دستور کارهای آن بررسی کیفیت پیاده سازی طرح، توانمند کردن تمام مجریان طرح و شناسایی چالشها و موفقیت های موجود بوده است که نتایج آن پس از بررسی اطلاعات بدست آمده و پایش آن با هفتاد و دو شاخصی که تدوین شده است در هفته های آتی اعلام خواهد شد و از نتایج آن در ارتقاء بخشی از طرح تحول سلامت و یا حذف آن استفاده خواهد شد اما با اطمینان می گویم که در سال دوم با یک طرح عملیاتی تر مواجه خواهیم شد.

 

میردهقان افزود: ارائه طرح تحول نظام سلامت در سال دوم با قدرت و شدت ادامه خواهد یافت.

 

وی که به عنوان نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اطلاع از نحوه ارائه خدمات در تعطیلات نوروز و همچنین روند اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد به سر می برد در بازدید از بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان میبد، ضمن عیادت از بیماران بستری و گفتگو با پزشکان و پرسنل بیمارستان از پروژه های ساختمانی که به همت خیرین محترم شهرستان میبد در حال ساخت است بازدید نمود.

 

دکتر میر دهقان در پایان بازدید خود با تشکر از ریاست دانشگاه، مسئولین و پرسنل مراکز درمانی ارائه دهنده خدمت به هموطنان عزیز، زیرساخت های درمانی استان یزد را بسیار مطلوب دانست.

 

منبع: روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد

 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 4.0 stars out of 5.