بازگشت به صفحه کامل
با هدف دستگیری از جامعه تحت پوشش بهزیستی؛

طرح «ضیافت مهر» ویژه مددجویان بهزیستی اجرا می شود


رئیس بهزیستی میبد از برگزاری طرح ضیافت مهر ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد در گفتگو با خبرنگار میبد خبر درباره اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان بیان داشت: طرح ضيافت مهر رمضان همه ساله در ماه مبارك رمضان با هدف ديدار با مددجويان، آشنايي مديران دستگاههاي اجرايي با فعاليتهاي بهزيستي، اطلاع از وضعيت زندگي و مشكلات مددجويان و تلاش در راستاي رفع مشكلات آنها اجرا مي شود.

وی افزود: در اجراي اين طرح معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بي سرپرست در اولويت قرار دارند و با مكاتبات وهماهنگي ها صورت گرفته از سوي بهزيستي با مجموعه ادارات شهرستان، مسئولین ارگانهای دولتی و دیگر نهادی اجرایی در اجرای این طرح همکاری خوبی دارند.

فلاح در ادامه اظهار داشت: دخیل كردن ارگان‌ها و حتي واحدهاي صنعتي جهت تقبل هزینه‌های افطاری جامعه هدف بهزیستی، برنامه‌های افطاری جهت اعضاي خانه‌های کودکان و نوجوانان، بازدید از منزل توانخواهان و زنان سرپرست خانوار و انعكاس اخبار برنامه‌های ضیافت مهر از اهم برنامه‌های اجرایی بهزيستي در ماه رمضان خواهد بود.

رئیس بهزیستی میبد خاطر نشان کرد: در قالب اين طرح نيز سبد غذایی شامل کالاهای اساسي و مورد نياز خانوارهاي تحت پوشش با همکاری حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی توزیع می‌شود.

فلاح در پایان از همشهریان خیر و نیکوکار شهرستان درخواست داشت تا جهت مشارکت در این طرح کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 2163455805006 بانک کشاورزی ویژه هدایای خاص واریز یا به صورت نقد یا چک به این اداره تحویل دهند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.