بازگشت به صفحه کامل
رئیس بهزیستی میبد مطرح کرد

ضرورت حمایت خیرین از فعالیت های بهزیستی میبد در ماه مبارک رمضان


سید محسن فلاح گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز خانواده های نیازمند زیر مجموعه بهزیستی به خاطر هزینه های مضاعفی که بر زندگی آنها وارد شده نیاز بیشتری به مساعدت دارند.

به گزارش میبدخبر، سید محسن فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه میبد با اشاره به شیوع بیماری کرونا و فعالیت های اجتماع محور بهزیستی در این دوره؛ اظهار داشت: از آغاز شیوع بیماری دو موسسه اندیشه مطهر شاه‌جهان‌آباد و ریحانه‌الرسول ندوشن کار تولید ماسک را در دستور کار قرار دادند که محل توزیع این ماسک ها نیز مناطق محروم و بین افراد نیازمند بود.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه ماسک آقای معصومی بعد از این دو موسسه، بیان داشت: تولید ماسک هایی برای معلولین و کودکان برای اولین بار در کشور در این کارگاه راه اندازی شد که باید از تلاش های همه این عزیزان قدردانی به عمل آورم.

وی افزود: با کمک سه میلیون تومانی به ۶ موسسه زیر مجموعه بهزیستی در حوزه های مختلف مانند تولید ماسک، تهیه سبد غذایی، میوه و گوشت برای محرومین در زمان شیوع کرونا، فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

 فلاح بیان داشت:  یکی از موسسات بسیار فعال بهزیستی موسسه محبت بود که در این دو ماه گذشته سختی های زیاد را  متحمل شدند و برای جلوگیری از درگیر شدن معلولین و حفظ سلامتی آن ها تلاش بسیار زیادی را انجام دادند.

 وی با اشاره به گمنامی فعالان این موسسات افزود:  در مجموعه خانه کودکان نیز که ۵۰ کودک در ۵ خانه کودک مورد حمایت قرار می‌گیرند این تلاش های ارزنده موجب حفظ سلامتی و امنیت کودکان بود.

 رئیس بهزیستی میبد اظهار داشت: در حوزه مشاوره نیز با وجود بالا رفتن ۲۰ درصدی مشاجرات خانوادگی، کودک آزاری، همسر آزاری و دیگر معضلات خانوادگی در دوران شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی مردم میزان فعالیت های ما نیز افزایش یافت.

 وی تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز خانواده های نیازمند زیر مجموعه بهزیستی به خاطر هزینه های مضاعفی که بر زندگی آنها وارد شده نیاز بیشتری به مساعدت دارند.

 سید محسن فلاح با تشکر از مردم و خیرین عزیز میبدی که تاکنون کمک‌های خوبی به این سازمان داشته اند، افزود:  تقاضا دارم در آغاز ماه ضیافت الله مجدداً کمکهای خیری و نیکوکارانه خود را  به نیازمندان بهزیستی  اهدا کنند و این قشر را مورد توجه ویژه خود قرار دهند.

 وی افزود: یکی از محورهایی که نیاز به کمک خیرین در آن وجود دارد، کمک به ۲۵۰۰ معلول نیازمند زیر مجموعه بهزیستی و حدود ۵۰۰ نفر زنان بی سرپرست، ایتام و فرزندان بدسرپرست می باشد.

رئیس بهزیستی با اشاره به این موضوع که هزینه های فطریه، کفاره، کمک هزینه های افطار و حتی یک سوم سهم امام که اجازه مصرف آن توسط دفتر امام جمعه محترم به بهزیستی داده شده، می تواند به این سمت سوق داده شود، گفت: خیرین و مردم عزیز می توانند با کمک نقدی به شماره حساب ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ و یا به صورت حضوری در اداره بهزیستی میبد این کمک ها را انتقال دهند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.