بازگشت به صفحه کامل


صفر تا صد یک انتصاب عجیب و سیاسی در راس بیمارستان میبد/ شتاب دانشگاه علوم پزشکی یزد در یک انتصاب غلط، علیرغم نظر آیت‌الله اعرافی


در اقدامی عجیب و سیاسی گزینه سرپرست بیمارستان میبد در دقیقه نود تغییر کرده و با فشار یک جریان سیاسی رییس فعلی دانشکده پرستاری میبد به این سمت منصوب شد.

به گزارش میبد خبر، روز گذشته خبری عجیب در فضای مجازی و برخی سایتهای خبری میبد منتشر شد مبنی بر آنکه گزینه سرپرست بیمارستان میبد در دقیقه نود تغییر کرده و با فشار یک جریان سیاسی رییس فعلی دانشکده پرستاری میبد به این سمت منصوب شد و انتصاب دکتر سید محمدجواد میرجلیلی(معاون اورژانس یزد) به ریاست بیمارستان میبد منتفی شد.

خبرنگار میبدخبر در این زمینه تحقیقات مفصلی از مسئولان مختلف دانشگاه علوم پزشکی یزد به عمل آورد.
 
در گام اول دکتر نوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با تایید خبر انتصاب دکتر عزیزالدینی ترجیح داد تا در این زمینه توضیح ندهد و مدیر درمان وی نیز از پاسخگویی در این خصوص امتناع نمود.
 
دکتر میرجلیلی، رییس دانشگاه اما از رسانه‌ها تقاضا کرد تا با سرپرست جدید همکاری کنند و در عین حال بسیاری از اخبار قبلی از جمله دخالت چند چهره سیاسی اصلاح‌طلب را در انتخاب عزیزالدینی رد کرد و گفت: دکتر عزیزالدینی فعلا به عنوان سرپرست موقت بیمارستان منصوب می‌شود تا درصورت رضایت ازعملکرد ایشان حکم ریاست وی صادر شود.
 
اما نکته جالب آنجا بود که سلمانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه در گفتگو با میبدخبر اساسا انتصاب عزیزالدینی به سرپرستی بیمارستان میبد را تکذیب کرد و مدعی شد دکتر سید محمدجواد میرجلیلی (یعنی همان گزینه موردنظر مسئولان شهرستان و آیت‌الله اعرافی) به عنوان  سرپرست انتخاب شده است!!
 
این بی‌اطلاعی مسئول روابط عمومی در حالی بود که رییس دانشگاه و معاون درمان انجام این انتصاب را تایید کردند و این نشاندهنده آن است که انتصاب مذکور بصورت کاملا ناگهانی و بدون برنامه قبلی و باعجله صورت گرفته است. اگرچه ساعاتی بعد مسئول روابط عمومی در تماس با میبدخبر سعی کرد گفته‌های پیشین خود را اصلاح نماید!
 
تحقیقات میبدخبر نشان می‌دهد برخلاف ادعای برخی مسئولان دانشگاه، انتصاب دکتر میرجلیلی که سوابق متعددی در عرصه بهداشت و درمان یزد داشت جهت ریاست بیمارستان میبد قطعی شده بوده و با فشار شدید سه پزشک اصلاح‌طلب میبد ازطریق یکی از مسئولین شهرستان این انتصاب در آخرین دقایق منتفی شده و به یکباره رییس دانشکده پرستاری میبد برای این سمت درنظر گرفته شده است.
 
این درحالی است که کارنامه عزیزالدینی در دانشکده پرستاری میبد چه به لحاظ علمی و خصوصا به لحاظ فرهنگی اصلا رضایت بخش نبوده و رزومه مدیریت وی در مقایسه با دکتر میرجلیلی بسیار نازل‌تر است؛ چرا که میرجلیلی علاوه بر معاونت اورژانس استان، سوابقی چون مدیریت شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستانهای تفت و بافق و مهریز و همچنین ریاست بیمارستان ولیعصر(عج) بافق را در کارنامه خود دارد.
 
ازطرفی تخصص دکتر عزیزالدینی (قلب و عروق) و لزوم حضور مستمر وی در بخش قلب، CCU و درمانگاه، اما و اگرهای جدی درباره وقت‌گذاشتن وی در کسوت سرپرستی بیمارستان ایجاد کرده است.
 
در هر حال باید صبر کرد و دید که جدیدترین سیاسی‌کاری دانشگاه علوم پزشکی یزد که به قیمت نادیده گرفتن توصیه صریح آیت‌الله اعرافی تمام شد، چه ارمغانی برای بهداشت و درمان میبد به بار خواهد آورد.
 
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.