بازگشت به صفحه کامل

با پیگیری های فرماندار میبد؛

صدور دفترچه بیمه سلامت در میبد به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود


فرماندار میبد موافقت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان را در واگذاری بخشی از خدمات بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت گرفت.

به گزارش میبد خبر، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان در پی درخواست کتبی فرماندارمیبد مبنی بر اختصاص بودجه به‌ منظور تکمیل ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان میبد، دستور پیگیری موضوع برای شهرستان میبد را صادر کرد.

در دیدار فرماندارمیبد با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان، حسین فلاح طی درخواستی خواستار تکمیل اداره بیمه سلامت شهرستان میبد شد، که در بخشی از این نامه آمده است: با عنایت به افتتاح ساختمان جدید اداره بیمه سلامت شهرستان میبد که با هزینه‌ ای بالغ‌بر 7 میلیارد ریال و با مشارکت 30 درصدی خیری در سال 1396 به بهره‌ برداری رسید مستدعی است جهت تکمیل و راه‌ اندازی آسانسور، پارکینگ و تجهیز سالن اجتماعات آن اداره مبلغ 3 میلیارد ریال مساعدت لازم مبذول فرمایید.
 
فرماندار میبد همچنین موافقت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان را در واگذاری بخشی از خدمات بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت گرفت.
 
فرماندارمیبد در ادامه پیگیری های خود در تماس تلفنی با رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه‌ و بودجه کشور در خصوص اختصاص بودجه تکمیل دانشگاه میبد گفتگو و رایزنی کرد.
 
 در این گفتگوی تلفنی جهت تکمیل و مرمت بیت حضرت آیت‌ الله حائری، مجموعه ورزشی مصلی بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) و اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال جهت تکمیل دانشگاه میبد پیگیری های لازم صورت پذیرفت.
 
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.