بازگشت به صفحه کامل
همزمان با آغاز هفته ناجا؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میبد برگزار شد+ تصاویر


همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان میبد برگزار شد.

ه گزارش میبد خبر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میبد صبح امروز با حضور یگان‌های نمونه از واحدهای مختلف نظامی٬ در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار و نیروهای مسلح توان و آمادگی رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشته در ابتدای ورود با ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی، از مقابل نیروهای حاضر در میدان سان دیدند.

فرماندارمیبد در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی، اساس توسعه پایدار در کشور را برقراری نظم و امنیت خواند و افزود: اگر قراراست توسعه‌ای‌ دریک جامعه صورت گیرید این توسعه درگرو تلاش‌های بی‌وقفه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اطلاعاتی است که خوشبختانه در شهرستان میبد تحقق‌یافته است.

حسین فلاح افزود: شهرستان میبد با فراهم کردن زیرساخت‌های صنعتی و آموزش عالی و اشتغال، میزبان هم‌وطنانی از نقاط مختلف کشور است که گاها حضور برخی از آن‌ها، دغدغه‌هایی را به دنبال دارد که با تلاش نیروی انتظامی باانگیزه و روحیه فداکارانه، با متخلفان، امنیت را در شهرستان برقرار می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد هم با اشاره به شعار امسال هفته ناجا «پلیس مقتدر و امین مردم» گفت: امروز نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، استقرار نظم در جامعه، مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر، مبارزه با ناامنی و پیشگیری از کلیه جرائم را با جدیت در دستور کار خودش قرار داده است.

تقدیر از پدران شهدای نیروی انتظامی، عوامل نیروی انتظامی، همیاران پلیس و رانندگان نمونه و نمایشگاهی از کشفیات پلیس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.