بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

شکست آمریکا در تحریم اقتصادی ایران قطعی است


امام جمعه موقت میبد شکست امریکا در تحریم های اقتصادی علیه ایران را با اتحاد مردم و هوشیاری مسئولین کشورمان قطعی عنوان کرد و گفت: این ملت با اتحاد خود و عبور از تحریم اقتصادی ، یکبار دیگر سیلی محکمی به امریکا خواهد زد.

به گزارش میبد خبر، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام سجاد(ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی‌، اظهار داشت: نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی و نظام ولایی خودش را حفظ و با عموم مردم هم با کمال رحمت و رعفت رفتار کند.

وی با اشاره به مسائل اخیر اقتصادی کشور ابراز داشت: با توجه به اینکه کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است باید فرماندهی مسائل اقتصادی در این موقعیت ویژه و حساس عین فرماندهان زمان جنگ چابک باشد تا بتواند در میدان جنگ تمام عیار اقتصادی پنجه در پنچه دشمن بیافکند.

خطیب جمعه موقت میبد خطاب به دولت از خالی بودن بعضی از وزارتخانه ها از وزیر گفت: در این برهه حساس بعضی از وزارتخانه‌هایی که باید در صف مقدم حل مسائل اقتصادی باشند، بدون وزیر مانده‌اند و لذا تعلل دولت در این زمینه جایز نیست.

حجت الاسلام حسنی در ادامه افزود: اگر بخواهیم مسائل اقتصادی سر و سامان بگیرد قوه قضائیه باید با اقتدار با مفسدان اقتصادی خصوصا با دانه درشت ها برخورد کند.

وی بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از جنگ روانی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دانست و اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در این اوضاع اقتصادی تحت تاثیر جنگ روانی و فضاسازی‌ها قرار نگیرند.

امام جمعه موقت میبد شکست آمریکا در تحریم های اقتصادی علیه ایران را با اتحاد مردم و هوشیاری مسئولین کشورمان قطعی عنوان کرد و اذعان داشت: این ملت با اتحاد خود و عبور از تحریم اقتصادی ، یکبار دیگر سیلی محکمی به امریکا خواهد زد.

وی با اشاره به حرف‌ وحدیث‌ها درخصوص مسأله FATF از وکلای ملت خواست در بررسی مسأله FATF با سوظن برخورد کنند و به تذکرات دلسوزانه رهبر انقلاب و موضع گیری مراجع درخصوص خطر تصویب این لایحه توجه کنند تا به سرنوشت برجام که در بیست دقیقه تصویب و موجب این همه خسارت برای کشور شد، دچار نشود.

حجت الاسلام حسنی در پایان با اشاره به تجمع هفتصد هزار نفری بسیجیان در نقاط مختلف کشور به ویژه تجمع یکصد هزار نفری در ورزشگاه آزادی گفت: این همایش در آستانه چهل سالگی انقلاب و در این موقعیت حساس مملکت و وضعیت اقتصادی و بعد از حادثه تروریستی اهواز ، پیام روشنی به دشمنان داشت تا بفهمند با چه جوانانی روبرو هستند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.