بازگشت به صفحه کامل

شهرستان میبد در لیگ دسته دو فوتسال کشور صاحب تیم می شود+ تصاویر


در نشستی با حضور فرماندار میبد شروع فعالیت یک تیم فوتسال از میبد در لیگ دسته دو کشوری بررسی شد.

به گزارش میبد خبر، حسین فلاح فرماندار میبد در جلسه‌ ای که با حضور اعضای هیئت مدیره این تیم برگزار شد، گفت: تکمیل چند سالن ورزشی مناسب و بازسازی برخی از سالن‌های موجود، از برنامه‌های سال جاری در امر ورزش شهرستان است.

وی افزود: شهرستان میبد با داشتن ظرفیت‌های خوب ورزشی، یک تیم خوب، هدفمند و منسجم را راهی لیگ دسته دو کشور می‌کند و امیدواریم که در کشور به جایگاه و رتبه خوبی دست یابد. 

فلاح بابیان این موضوع که سال جاری در محور ورزش حرکت‌های خوبی صورت خواهد گرفت، بیان داشت: در سال جدید تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز فوتسال دسته دوم کشور به کارخواهیم بست.

فرماندار میبد با بیان اینکه ورزش شهرستان به نگاه بلند مدت نیازمند است، اظهار داشت: نگاه ما باید یک نگاه بلند مدت در امر ورزش در تمام رشته‌ها باشد و این نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و اکنون که میبد دارای یک تیم فوتسال است باید نگاه فوتسالی به آن داشت تا یک تیم تحت عنوان تیم صنایع میبد با آرم و نشان ویژه میبد، راهی مسابقات شود. 

وی ادامه داد: میبد فعلاً با فوتسال که ظرفیت‌های آن تقریباً مهیا است شروع می‌کند و رشته‌های دیگر ورزشی نیز می‌توانند کم‌کم در این مسیر هم وارد شوند.

علیرضا آزادمنش، عضو شورای شهر میبد نیز در این نشست ابراز داشت: مقوله ای که در ورزش میبد متاسفانه به آن پرداخت نمی شود، "رسانه ورزشی" مفید و موثر است که می تواند به امر تبلیغات ورزشی و ایجاد احساسات ورزشی خوب کمک شایانی کند.

وی تصریح داشت: روحیه انتقاد‌پذیری در امر ورزش باعث پیشرفت شده و در حل مشکلات کمک فراوانی خواهد داشت و با استقبال از نقدها به هر چه بهتر شدن امر ورزش کمک کنیم.

آزادمنش در پایان گفت: با هدف‌گذاری درست و استقبال از نقد و نظرهای به جا و منطقی، ورزش شهرستان را جدی بگیریم تا در تمام زمینه‌های ورزشی موفق عمل کنیم و از میادین ورزشی بازنمانیم. 

گفتنی است تیم فوتسال صنایع میبد با مشارکت بخش صنعت، مدیران و فعالین ورزشی شهرستان میبد راه‌ اندازی شده است.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.