بازگشت به صفحه کامل
یادداشت اختصاصی میبد خبر:

شهردار با کلاس و عزیز رفتی و ...!!!


...اصلا بهتر بود مفهوم مدیریت هزینه را هم برایمان توضیح میدادی.چطور در زمانی که هزاران مشکل شهری البته مشکل که نه معضل شهری داریم میشود جشن برگزار کرد؟؟؟؟ البته برای کلاس کاری و رزومه بدک نیست.

میبد خبر؛

دل نمی خواست جدایی تو اما چه کند                    دور ایام نه بر قاعده ی دلخواه است

شهردار با کلاس و عزیز رفتی...

-بدون آنکه تعامل خوب و سازنده ای میان شهرداری و سایر ادارات مان یا حتی سایر اعضای شورای شهرمان ؟؟؟!!!!صورت گیرد.هنوز این سوال وجود دارد چقدر از هزینه های شهرداری صرف ورزش و فرهنگ و... می شود یا اصلا در زمان شهردار هدایی چند جلسه خشک و خالی بین شهرداری و سایر برگذار شد.

- هنوزم تاریخ شهرمان بین دیوار های ساختمان های جدید پیدا نشده.

- شهردار رفتی و تور گردشگری صحرایی تان را ندیدیم.

- هنوز هم توریست ها بازدید شان چند ساعته است آقای شهردار

- مدیریت هزینه ها هم انگار اوضاعش از موارد فوق بهتر نیست . انگار مدیریت هزینه شده بود اجرای وعده های چند عضو نور چشمی شورا( مثل پارک بانوان و جشن ها و نورافشانی و...) البته وعده های نه چندان جالب و مناسب. اصلا بهتر بود مفهوم مدیریت هزینه را هم برایمان توضیح میدادی.چطور در زمانی که هزاران مشکل  شهری البته مشکل که نه معضل شهری وضعیت نور و روشنایی و آسفالت و خیابان های تنگ و جمع آوری زباله(مصداقش وضعیت جمع آوری زباله های شهیدیه وشهرک ها و البته همه محلات) داریم میشود جشن برگزار کرد؟؟؟؟ البته برای کلاس کاری و رزومه بدک نیست.

- راستی قول داده بودی متمدنمان کنی و به ما فرهنگ شهرنشینی یاد بدهی این یکی هم قسمت نشد انگار. آقای هدایی کاش بودی و ما را یک سفر تهران میفرستادی شاید اگر بودجه یاری میکرد یه سفر واشنگتن و ماساچوست و میشیگان و.. هم میرفتیم( این یکی را گفتم تا بدانید از حرفتان در مورد فرهنگ شهرنشینی میبدی ها ناراحت شدیم، کدام شهرداری از مردم شهرش اینگونه میگوید؟؟؟؟!!!!!وگرنه هیچکس با سفر خارجه تان مشکلی ندارد اصلا در حدی نیستم که مشکلی داشته باشیم)

- آقای شهردار رفتید اما تغییری در وضعیت حمل و نفل عمومی (به ویژه میبد-یزد)ایجاد نشد شاید این جزء کارهای سنتی است که قول داده بودید انجام نشود

-آقای شهردار دور اندیشی و برنا مه ریزی بلند مدتتان در خیابان امام انگار جواب نداده هنوزم هم ترافیک داریم  جای پارک هم کمیاب شده .(البته شنیده ها حاکی از آن است که قراره هنوز چند پروژه دیگر هم در این خیابان ایجاد شود مثل پلی کلیلینک و...شاید بد نباشد پروژه های شهری مان را منتقل کنیم به قسمت های بالایی شهر مثل بلوار خرمشهر وبهارستان و... )

-اما این یکی را بد نیست بدانید با ایجاد چند کانکس(تقریبا در هر محله یکی)همه زباله هایمان٬ از همان مبدا مبدا مبدا تفکیک شد.

و......

واما آقای شهردار هدایی نباید از حق گذشت به حق دید و نظر و طبعتان در مورد شهر و پروژه ها، بلند و قابل ستایش بود ودر زمان شما گره از چند پروژه طلسم شده هم برداشته شد. که جا دارد خسته نباشیدی به شما تیم کاریتان عرض کنیم.. ودر کل خسته نباشید ویادتان باشد این شهر٬ شهر شماست در هر پست سمتی باشید خدمت به مردم شهرتان را فراموش نکنید ......

واما حالا که شهردار رفت آقایان شورای شهر چند نکته را فراموش نکنید:

  1. هرچه سریع تر شهردار جدید را انتخاب کنید زیرا هرچه این فاصله طولانی تر شود به ضرر شهر و مردم است.

2- در انتصاب شهردار جدید دید فرا محله ای و فرا جناحی داشته باشید.

3- شاید بد نباشد به جوانان هم بهایی بدهیم

4- شهردار جدید دید توسعه داشته باشد نه صرفا دید عمرانی و پروژه ای کوتاه مدت

5- شهرداری جایگاهی برای آزمون و خطا نیست افرادی بییند که جواب پس داده اند

6- با وضعیت فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و تاریخی شهر آشنا باشد

7- مردمی هم باشد بهتر است....

8- و......

موارد ذکر شده در مورد آقای هدایی از مصاحبه و عده های ایشان میباشد که قابل پیگیری درمتون مصاحبه با روزنامه قانون وحبرگذاری های محلی و سخنرانی در مراسم معرافه و ... میباشد

مابقی هم از اوهامات نویسنده است




رای شما
میانگین (9 آرا)
The average rating is 4.333333333333333 stars out of 5.


akbar رایی
واقعا برات متاسفم میبد خبر....فقط یک ذهن بیمار میتونه اینجوری مطلب بنویسه...اگه جرات داری منعکس کن نه اینکه فقط خودت بنویسی و از نوشتن دیگران بی بهره باشی....ولی اگه حال تو با نوشتن این مطلبها خوب میشه اشکالی ندارد....انسانهایی هستند که در نبودنشون هم حال دیگران را خوب میکنند.خدا نگهشون داره....حداقل برای سایت شما!!!!!!!
-1 (3 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۳/۱۳ ۱۳:۵۲
احمد رضایی
احسنت به شیری که خوردی
-2 (4 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۳/۱۱ ۱۳:۳۰
جلیل
برای ذهن نویسنده متاسفم.......اگر به وعده هایش عمل نکرد فرصت ندادند.... تا به حال کسی از مردم میبد رو ندیدم که ازش بد بگه یا ناراضی باشه.... خدا میداند چقدر زحمت کشید و خیلی ها ندیدند و یا خود را به کوری زدند!!!

امیدوارم این نوشته منعکس بشه....
+1 (5 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۳/۹ ۲۲:۰۲