بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه محمد آباد یزد در جمع روحانیون و مبلغان میبد:

شما مبلغین رسالت تبلیغی و پیامبرگونه خود را به نحو احسن اجرا کنید


حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم مدرسی در جمع روحانیون و مبلغان شهرستان میبد بیان داشت: در شرائطی هستیم که شما مبلغین بزرگوار در ماه مبارک می توانید رسالت تبلیغی و پیامبرگونه خود را به نحو احسن اجرا کنید و شما بزرگواران باید همان سیاست پیامبر (ص) را در جامعه و در مساجد به خصوص در ماه مبارک رمضان دنبال کنید .

به گزارش "میبدخبر"، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد یزد با بیان ویژگی های یک مبلغ خوب، تاثیر آن از دیدگاه قرآن را یادآور شد و اظهار داشت: برترین شغل شغل انبیاست چرا که آنها بدون واسطه از طرف خداوند برای هدایت بشر مأمور بودند با مهربانی و اخلاق حسنه تبلیغ کنند و بعبارتی در برابر مؤمنین رحماء بینهم و در مقابل کفار اشداء علی الکفار بودند .

وی در ادامه افزود: در شرائطی هستیم که شما مبلغین بزرگوار در ماه مبارک می توانید رسالت تبلیغی و پیامبرگونه خود را به نحو احسن اجرا کنید و باید همان سیاست پیامبر (ص) را در جامعه و مساجد به خصوص در ماه مبارک رمضان دنبال کنید .

این کارشناس مذهبی در سخنرانی خود، اهمیت به اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص، اهمیت این دوره از عصر حاضر، وظیفه خطیر روحانیون در اجتماع ، اهمیت ارتباط تنگاتنگ آنان با جوانان و ایجاد و تبلیغ اتحاد بیش از پیش در بین اقشار مختلف در این برهه از زمان و پیشرفت و ترقی را مطرح کرد.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.